Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Joepie, heb vandaag mijn eerste booster ontvangen en het is een beauty.... https://photos.app.goo.gl/AOX4S7EQoQngijMV2
Met eens naar de andere boosters te kijken besef ik dat ik mijn pakjes wel wat spectaculairder moet maken. :-/
In ieder geval heel hard bedankt gijs.
Mijn EDH vampire tribal deck krijgt zo een mooie upgrade, binnenkort zet ik deze op de site.
Oei heb hier zelf nog een booster klaar liggen om op te sturen, die was ik helemaal vergeten met de feestdagen...
Ga proberen om zeker elke maand eentje te sturen, maar ik hoop dat er ook nog eens eentje mijn richting uit komt
Ik sta op 11 sent & 11 received... In principe heb ik dus geen reden om weer een pack te versturen...
Volgens mij ligt dit mooie initiatief redelijk op z'n gat, dus als ik zelf een booster zou versturen, neem ik aan, dat ik er niet persé eentje terug ga ontvangen.
Anderzijds: ALS ik er eentje zou ontvangen, zou ik er zelf ook weer eentje versturen, om weer 'quitte' te staan (evenveel verstuurd als ontvangen).
Ben enorm fan van dit initiatief, de laatste 2 boosters die ik heb mogen ontvangen waren prachtig en helemaal in de stijl waarin ik boosters maak en verstuur.
Helaas zitten er ook mensen tussen die beschadigde kaarten opsturen. Als je daar vervolgens een opmerking over maakt krijg je de wind van voren, dat ik niet bij crossing moet zitten om er beter van te worden etc. Dit soort boosters/reacties maken mij huiverig om actief te blijven versturen.
Eind dit jaar zal ik weer boosters versturen, in de Kerstkaartentijd verstuur je crossingboosters met maar 1 postzegel :-) Daarnaast is de Kerstgedachte van cadeaus versturen ook mooi meegenomen!