Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hey, ik ben nu al een tijdje geleden begonnen en ik heb nu ongeveer een Holiday Gift Box vol met kaarten dus ongeveer 2000. Maar mijn vraag aan jullie is: hoeveel Mtg kaarten hebben jullie ongeveer?
Daarvan zitten er 3880 in decks, 820 in Chaos Piles, 1368 in mappen (bewaar/spaar/ruil) en ik heb ook nog een sloot tokens, maar die hou ik niet specifiek bij .
Dat komt omdat ik een paar keer een deel van mijn verzameling heb verkocht en ik vooral losse kaarten koop. Dus heb ik relatief weinig commons waar ik niet mee speel .
Ik ben momenteel mijn verzameling aan het dititaliseren, dit om simpelweg voor het ruilen bij te houden wat ik heb en ook om na te gaan of ik bepaalde kaarten nog heb zodra ik ze zoek Momenteel staat de teller op 8000 kaarten, ik moet echter nog M14, Theros, mijn commander decks, mijn modern deck en 1 standard deck verwerken. Verwacht rond de 14 a 15 duizend te zitten. Door het vele draften is een groot deel hiervan common/uncommen bij mij.
relax007 23-12-2013 om 19:42
Ik ben momenteel mijn verzameling aan het dititaliseren, dit om simpelweg voor het ruilen bij te houden wat ik heb en ook om na te gaan of ik bepaalde kaarten nog heb zodra ik ze zoek Momenteel staat de teller op 8000 kaarten, ik moet echter nog M14, Theros, mijn commander decks, mijn modern deck en 1 standard deck verwerken. Verwacht rond de 14 a 15 duizend te zitten. Door het vele draften is een groot deel hiervan common/uncommen bij mij.
Ongeveer hetzelfde idee hier. Volgens mijn database heb ik momenteel 1153 kaarten in ruilmappen zitten. Verder heb ik veel in decks zitten, maar nog niet precies in kaart gebracht. Daarnaast heb ik grofweg 25-30 boosterdozen vol met commons en uncommons. Volgens mij gaan er iets meer of minder van 1000 kaarten in een boosterdoos, dus reken maar uit
Ben nu actief een jaartje bezig en denk rond de 5000/6000 kaarten te hebben. Merendeel common/uncommon. Het is nog niet zover dat ik een database bij houd. Van de Rare's en Mythics, weet ik meestal wel of ik ze heb of niet (die zitten in mappen). De commons en uncommons heb ik per serie gesorteerd en zijn zo op te zoeken.
Geen flauw idee! :') heb in ieder geval een anderhalf Holiday gift box vol kaarten, een fat pack doos vol met legacy commons, een map rares, een 5-6 tal vaste decks en tevens ook nog mijn Dark Ascension map die bijna compleet is!