Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Youtube content

SultaiWolf
3 jaren geleden
Hoi sinds we weer in lockdown zitten en dat voorlopig nog zo blijft heb ik een stuk meer vrije tijd. De laatste tijd keek ik dan ook veel magic related video’s op YouTube. Ik kijk vaak dingen van Command Zone, Commanders Quarters en soms Merchant, maar ik wil ook wel eens wat anders kijken. Kijken jullie ook magicvideos en zo ja wat kijken jullie dan en wat is aan te raden?

Groetjes Sultai
Triskelion88
3 jaren geleden
Hi Sultai ik speel zelf veel oldschool en vind het kanaal van Timmy the sorcerer super leuk

ik volg een legacy speler die is net gestart met youtube video's PVDH

en sinds kort het kanaal PVDDR
MagnusMagicus
3 jaren geleden
MTGMuddstah heeft Commander gameplay video's die hij edit naar een kwartiertje. Redelijk hoog power level, maar leuk om te kijken. Tolarian Community College is top, en ik ben ook wel van van Day9TV, helemaal de "What the Deck" video's waar hij met Brian Kibler of Noxious wat potten speelt met thematische decks.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
MTG Original decks - het is niet zn hele goede speler, maar zn commentaar is hilarish en soms heeft die echt nog wel interesante combo's in decks.
FabianvL
3 jaren geleden
Veel is hierboven al genoemd. What the Deck van Day9 is een van mijn favorieten.

Een leuk kanaal vind ik ook Quest for the Janklord. In de basis spelen ze commander met leuke buildchallenges. Daardoor vaak vrij unieke decks.

Daarnaast kijk ik ook regelmatig CovertGoBlue. Hij speelt Standard BO1 op Arena. Hij speelt elke dag een ander deck (nu al 708 dagen op rij). Wat ik vooral interessant vind is dat hij zijn gedachtengang goed kan verwoorden, waardoor je begrijpt waarom hij bepaalde dingen wel of niet doet.

Nizzahon Magic kijk ik vaak in aanloop naar prereleases. Hij is goed in limited en maakt voor de prerelease altijd een analyse van de gehele set voor limited.
 bijgewerkt door FabianvL 3 jaren geleden
Morph
3 jaren geleden
Naast de bovengenoemde Commander kanalen is mijn favoriete streamer LSV: https://www.twitch.tv/lsv

Zijn Cube-drafts vindt ik erg tof, hij vertelt ook precies waarom hij welke kaart kiest, of een bepaalde play maakt. Ook heeft hij een Podcast samen met Marshall Sutcliffe: http://lrcast.com/
Let wel: dit is allemaal Limited of Cube, geen Commander.
Coen333
3 jaren geleden
Behalve Tolarian Community College kijk ik graag naar Nitpicking Nerds. Gasten hebben rare humor en ondanks het veel hogere powerlevel steek ik er veel van op.
Daedalon
3 jaren geleden
MTGRemy is wel grappig voor zijn muziek parody en skits
SultaiWolf
3 jaren geleden
Oké bedankt. Klinkt leuk allemaal! Ik zal er eens naar gaan kijken!
Blasty
3 jaren geleden
Gekke Zweed met janky standard deckjes Mono Black Magic
Hij is niet de beste speler maar hij weet het wel entertaining te houden (poezie lezingen tijdens time-outs).
Blasty
3 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
...
Daarnaast kijk ik ook regelmatig CovertGoBlue. Hij speelt Standard BO1 op Arena. Hij speelt elke dag een ander deck (nu al 708 dagen op rij). Wat ik vooral interessant vind is dat hij zijn gedachtengang goed kan verwoorden, waardoor je begrijpt waarom hij bepaalde dingen wel of niet doet.
...

Ik heb hem ook een tijdje gevolgd, hij weet al welke kaart de opponent gaat spelen voordat die het zelf weet
LeKrutes
3 jaren geleden
Here we go.

Tolarian community collage, hij revieuwed alles wat mtg gerelateerd is.

Commander vs van star city games. Spelen ook commander alla game knights naar niet so fancy als daar. Iedere weekneen aflevering met een thema. Ze hebben nu meer als 200 afleveringen.

Commander clash van mtg goldfish is ook leuk om te zien. Ook leuk om seth beter know as sethron olive standaard, historic, modern etc te zien spelen met allemaal unieke decks.

Vi vala dirt legue en hunn D&D variant.
Hun gewone kanaal gaat over skits en grappige anekdotes over videogames.
Hun D&D kanaalngaat over D&D ennis echt hilarisch. Beschreur me iedere jeer van lachen.

MtgRemy volg ik sinds kort ook, die heeft leuke skits gerelateerd aan magic.

Edhrec heeft ook een podcast maar ook een youtube kanaal, die worden ook geedit door de commandzone.

Commandercentral heeft ook een youtube kanaal. Maar deze luister ik eigenlijk alleen als podcast.

Day9tv, mtgmudstah en commander quarters kijk ik ook soms
 bijgewerkt door LeKrutes 3 jaren geleden
Gijsneus
3 jaren geleden
Wat een leuk topic dit! Ik ken het bijna allemaal niet, wat is er veel!

Quote:
15 uren geleden
... is mijn favoriete streamer LSV: https://www.twitch.tv/lsv

LSV ken ik wel en het is vrijwel het enige wat ik kijk als ik er tijd voor kan maken.

Ik ga dit topic in de gaten houden :-)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Tegenwoordig heb ik minder tijd, dus Commander VS (die duren 1-2 uur) lukt eigenlijk nooit meer. Dat is het fijne van MTGMuddstah, die duren niet lang. Maar momenteel, als ik tijd heb, dan kijk ik eigenlijk altijd naar Merchant, die Arena speelt. Leuke vent die weet waar hij het over heeft, zijn gedachtengang goed verwoord, een goede speler is, maar ook leuke decks speelt.
Ckri987
3 jaren geleden
Mag zelf erg graag naar BadBoyGaming kijken. Hij heeft wat decktechs en gameplay, maar vooral veel boosters die worden geopend, en zo nu en dan komt de bijl er bij XD. (Spoiler!: hij heeft ooit een JtMS onbewust door midden gehakt!)

Ook de random buy videos van o.a. Tragic MtG en Booster Tutor mag ik graag zien. Apart om soms te zien dat ze voor zo weinig geld zulke waarde er uit kunnen halen
BluezamX
3 jaren geleden
CommandZone heeft alleen al genoeg content om een lockdown mee te vullen, en de kwaliteit is ook erg goed.
Tolarian Community College is vaak grappig en heeft naar mijn mening de beste reviews van producten, maar zijn negatieve video's zijn altijd wel heel erg negatief. Die kan je beter mijden naar mijn mening.
Commander's Quarters is zijn plek al een tijdje kwijt. Iets te hard gegroeid, hij kon het niet echt bijbenen, en weet inmiddels niet zo goed meer wat hij met een fanbase moet. Al geloof ik dat hij er ooit wel uit komt.
Spice8Rack vind ik zelf ook een leuke, omdat hij interessante lore video's maakt. Ik kijk niet super veel van zijn content, maar kan er altijd wel flink van genieten.
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
LeKrutes
3 jaren geleden
Bluezamx je legt de spijker op zijn kop voor commander quarters. Ik kijk hem eigenlijk nooit meer.
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Bluezamx je legt de spijker op zijn kop voor commander quarters. Ik kijk hem eigenlijk nooit meer.

Ik trek het staccato praten in een soort salvo’s erg slecht.

Van de Professor vind ik het juist wel erg prettig dat hij kritisch is naar WotC.

Niemand kent de Nitpicking Nerds?
Veekeren
3 jaren geleden
Quote:
59 minuten geleden
Niemand kent de Nitpicking Nerds?

Paar keer gekeken, maar ik vond hen juist "lastig". Oke, ze maken er geen geheim van dat ze nerds zijn - maar de humor is voor mij vaak een beetje tenenkrommend..
Veekeren
3 jaren geleden
Paar toevoegingen (al zijn sommigen al genoemd).

Commander Void Soms wel aardige top X en decktech video's.
Nizzahon Magic Video's over een thema top 10, gescoord op hoe de kaarten het in toernooien gedaan hebben. Ook een interessante serie over de historie van de banlist.
Strictly Better MtG Ook een "nerd" (wie niet ), die over van alles en nog wat met Magic praat. Relaxte kerel.
Jumbo Commander: Beetje als bovenstaande maar dan met Commander
Tragic MTG Kleiner kanaal, vooral met boxopenings (minder interessant) en het opkopen van collecties - waarbij hij de value bijhoudt van wat hij vindt als hij door de collectie loopt.
EDHRECast Ik vindt ze altijd wel een interessante insteek hebben wanneer ze de data van EDHREC doornemen.
QUEST FOR THE JANKLORD Gameplay met restricties in een flauw grappige setting. Ik kan er altijd wel om lachen.
Casually Competitive MTG Ben niet van de cEDH, maar ik vind dat het altijd wel prima geproduceerde gameplay is.
 bijgewerkt door Veekeren 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 31 posts
  • Laatste post denny 3 jaren geleden
  • Gemaakt door SultaiWolf 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL