Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe Community Manager voor Bazaar of Magic

MrAdrian
9 maanden geleden
Hi!

Mijn naam is Adrianos en ik ben dit jaar gestart als Community Manager bij Bazaar of Magic! Mijn doel is, kort gezegd, om de BoM community beter te organiseren en te laten groeien. Daarnaast wil ik ook samenwerken met lokale communities en creators in Nederland en België en checken hoe Bazaar hen kan ondersteunen.

Heb je vragen of opmerkingen over het bovenstaande? Mijn DMs staan altijd open!

Ik kijk er naar uit om jullie allemaal online maar ook tijdens events te ontmoeten.

Groetjes,

Adrianos / Mr. Adrian
TheRobinros
9 maanden geleden
Welkom, Adrianos!
Veekeren
9 maanden geleden
Leuk, en succes!

Ben benieuwd wat je gaat doen. Wat houdt "de community beter organiseren" in? En met wat voor "communities" wil je gaan samenwerken, en kan je wat zeggen over wat dat samenwerken dan is? Ik snap dat dit misschien cynisch te lezen is, maar ik ben gewoon echt benieuwd
Cassefras
9 maanden geleden
Hey!

Gefeliciteerd met de nieuwe baan en ik kijk uit naar wat je bedoelt met bovenstaande.

Waiting in anticipation!
Cobaltius
9 maanden geleden
Welkom
boedha
9 maanden geleden
Wees welkom.
Lavinius
9 maanden geleden
Welkom!
Luc
9 maanden geleden
Welkom en veel succes met de invulling van je nieuwe functie! Klinkt als een mooie kans om de algehele bom ervaring naar het next level te tillen.
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
2 dagen geleden
Leuk, en succes!

Ben benieuwd wat je gaat doen. Wat houdt "de community beter organiseren" in? En met wat voor "communities" wil je gaan samenwerken, en kan je wat zeggen over wat dat samenwerken dan is? Ik snap dat dit misschien cynisch te lezen is, maar ik ben gewoon echt benieuwd


Ik snap dat "de community beter organiseren" nog vaak klinkt. Momenteel ben ik bezig met inventariseren wat de huidige staat van de community is. Verwacht op korte termijn een enquête hierover! Op basis van de antwoorden krijg ik een beter beeld van wat men belangrijk vindt en kunnen we vanuit onze kant daar meer focus op leggen. Is het bijv. het forum verbeteren? Of willen mensen wellicht liever van Discord gebruik maken? En wat is de voornaamste reden om online met elkaar interactie op te zoeken? Wat vindt men momenteel van onze events? Missen ze iets op de huidige events of missen ze bepaalde type events? Zulke en meer vragen zullen gesteld worden.

M.b.t. andere communities: verspreid over heel Nederland zijn er een hoop spelersgroepen die het e.e.a. organiseren. Wellicht kan Bazaar deze groepen steunen bijvoorbeeld d.m.v. promo's en / of andere prijzen.

Verder moet ik 't ook nog een beetje uitvogelen hehe
 bijgewerkt door MrAdrian 9 maanden geleden
Blasty
9 maanden geleden
Welkom Mr. Adrian!
offspring
9 maanden geleden
Welkom, en succes!
MitchDeBaas
9 maanden geleden
heey, welkom Mr. Ardian!

ik heb meteen een suggestie

kan er iets gedaan worden aan die mega irritante youtube short reclame over pokemon die begint met keihard PIKA PIKA?
ik snap dat reclames essentieel zijn voor een bedrijf maar van deze wordt ik echt gek.

okay einde rant,
Succes met het nieuwe avontuur en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren dit jaar!
 bijgewerkt door MitchDeBaas 9 maanden geleden
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
heey, welkom Mr. Ardian!

ik heb meteen een suggestie

kan er iets gedaan worden aan die mega irritante youtube short reclame over pokemon die begint met keihard PIKA PIKA?
ik snap dat reclames essentieel zijn voor een bedrijf maar van deze wordt ik echt gek.

okay einde rant,
Succes met het nieuwe avontuur en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren dit jaar!


Ik zal tegen Pikachu zeggen dat 't ff wat minder mag!
SceneFizza
9 maanden geleden
Ik heb nog nooit andere reclame dan van bazaar zelf gezien op deze site.

Hi Adrianos, goed dat je er bent!

Mooie functie heb je, ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen!

Ik zag je discord opgooien als optie, niet toch?!
Juist de eenvoud en overzichtelijkheid van deze site vind ik erg prettig, iets wat discord totaal niet heeft.

Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.
MitchDeBaas
9 maanden geleden
Quote:
10 minuten geleden
Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


dan heb je willicht de site op engels staan op je mobiel, als je die naar nederlands schakelt staat hij er gewoon
nielsvd
9 maanden geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
9 uren geleden
Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


dan heb je willicht de site op engels staan op je mobiel, als je die naar nederlands schakelt staat hij er gewoon


Dan heb je de community niet beschikbaar, dus vermoed dat pika pika selectief is met zijn vertoning, want ik heb ‘m ook nog nooit gezien of gehoord op de website van BoM
MitchDeBaas
9 maanden geleden
Quote:
9 uren geleden
Dan heb je de community niet beschikbaar, dus vermoed dat pika pika selectief is met zijn vertoning, want ik heb ‘m ook nog nooit gezien of gehoord op de website van BoM


Pika Pika is ook niet op de bazaar maar all over mijn youtube shorts...
PrinceRuppertsDog
9 maanden geleden
De truc is om naar een website te gaan met nog betere cookies.
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb nog nooit andere reclame dan van bazaar zelf gezien op deze site.

Hi Adrianos, goed dat je er bent!

Mooie functie heb je, ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen!

Ik zag je discord opgooien als optie, niet toch?!
Juist de eenvoud en overzichtelijkheid van deze site vind ik erg prettig, iets wat discord totaal niet heeft.

Overigens is op mijn mobiel het forum niet beschikbaar, zo kan ik de community niet in de gaten houden.


M.b.t. Discord vs website forum: laat vooral je mening gelden in de aankomende enquête! Ik hoop dat ik deze in januari nog uit kan sturen, daar streef ik in ieder geval naar.

Volgens mij is je andere vraag m.b.t. mobiel forum al beantwoord?
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
De truc is om naar een website te gaan met nog betere cookies.


Chocoladekoekjes i.p.v. met rozijnen?
 bijgewerkt door MrAdrian 9 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 34 posts
  • Laatste post BluezamX 9 maanden geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 9 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top