Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Oude verzameling terug gevonden :)

Leanna
8 jaren geleden
Ik kan het van harte adviseren dat als je een doos hebt en niet meer weet wat erin zit... dan toch even snel te kijken! Ik had dus een hele oude paardendoos staan in een opslagbox met wat yugioh kaartjes... ik dacht ahh zullen wel wat paarden troepjes zijn. Maar neehoor, vind ik zowaar mijn eeuwenoude magic collectie terug!

Helaas zijn de kaarten niet meer van collectie waarde (allemaal wel witte puntjes/krasjes) maar nog wel heel speelbaar! Het zijn allemaal kaarten uit. Zou iemand hier nog geïnteresseerd in zijn in matige staat? (Beter een opvulexemplaar dan geen exemplaar!)

Dan vind je opeens hele mooie dingen als Dream Thrush of Bayou Dragonfly tegen. Kan ik toch nog een eigen fun deckje bouwen
HyperActief
8 jaren geleden
Nice!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik denk dat alleen de dure kaarten nog echt interessant zijn voor andere mensen, maar ik zou het vooral houden en lekker gebruiken .

Plus, kijk goed of er nog iets leuks tussen zit! Sommige kaarten die vroeger niks waard waren zijn nu heel duur. Als je een Lion's Eye Diamond ertussen hebt zitten...dan mag je blij zijn .

Is het veel? Kun je wat foto's nemen (als dat nuttig is)? Dan kunnen we je wellicht nog wat helpen.
Xarian
8 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 26-01-2017 om 12:08
Ik denk dat alleen de dure kaarten nog echt interessant zijn voor andere mensen, maar ik zou het vooral houden en lekker gebruiken .

Jamaar... jamaar... voor verzamelaars is die ouwe meuk ook best leuk hoor
Klojet
8 jaren geleden
Als je die Ensnaring Bridge wilt ruilen, heb ik wel interesse. Mits die niet te beschadigd is.
Blasty
8 jaren geleden
@Klojet: En ik wil die Gaea's Cradle wel...

Helaas is dit niet de lijst van kaarten die in de oude doos zitten
Klojet
8 jaren geleden
Ow verrek, ik zit het helemaal verkeerd te lezen. Mannen en 2 dingen tegelijk doen werkt dus echt niet.
FinlayDaG33k
8 jaren geleden
damn, die kaarten zijn dan ouder dan ik ben? XD
HyperActief
8 jaren geleden
Zou zomaar kunnen ja
Leanna
8 jaren geleden
Ik heb ze gister al even op set uitgesorteerd....

enkele van:

meerheid van:

95% is common/zwart icoontje, hier en daar een zilvere en een enkele goude
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Een aantal opmerkingen:

- het kleursymbool is pas ingevoerd in Exodus. Dus kaarten uit deze sets hebben altijd een zwart symbool, ongeacht de rarity:

- Kaarten uit symbool maar met een witte rand komen niet uit die sets, maar uit Chronicles. Ze staan beiden op de site, dus dat kun je checken.

- Kijk ook eens naar de Uit welke serie komt mijn kaart? pagina voor meer info
Xarian
8 jaren geleden
Quote:
Leanna 27-01-2017 om 10:20
Ik heb ze gister al even op set uitgesorteerd....

enkele van:

meerheid van:

95% is common/zwart icoontje, hier en daar een zilvere en een enkele goude

Natuurlijk was Magnus zei... maar er is niks met mis met commons. De verzamelaar zal er blij mee zijn
Leanna
8 jaren geleden
Goede tip! Ik probeer ze dit weekend eens op kleur te sorteren.

Nog wel een ander vraagje: Ik heb ook een stapel kaarten die géén icoontje hebben...?
Xarian
8 jaren geleden
Revised, Fourth of Fifth edition. Hadden geen icoontjes. Bij revised staat er ook geen datum onderop. Fourth heeft een datum (1995 uit me hoofd). Fifth heeft volgens mij 1997 eronder staan.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Staat ook op de Uit welke serie komt mijn kaart? pagina .
Leanna
8 jaren geleden
Ik heb de kaarten nu op Set & Kleur uitgesorteerd... of zou het toch beter zijn om ze op Kleur en dan op set te sorteren?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ligt eraan wat je ermee wil doen . Als je een deck hebt en wil kijken wat je kan toevoegen is op kleur eerst handiger. Sneller vinden wat je hebt is op set makkelijker.
Xarian
8 jaren geleden
Inderdaad. Voor mij zou bijvoorbeeld op set / kleur makkelijker zijn. Maar qua deck building is het logischerwijs andersom
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 19 posts
  • Laatste post Xarian 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Leanna 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL