Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik kan het van harte adviseren dat als je een doos hebt en niet meer weet wat erin zit... dan toch even snel te kijken! Ik had dus een hele oude paardendoos staan in een opslagbox met wat yugioh kaartjes... ik dacht ahh zullen wel wat paarden troepjes zijn. Maar neehoor, vind ik zowaar mijn eeuwenoude magic collectie terug!
Helaas zijn de kaarten niet meer van collectie waarde (allemaal wel witte puntjes/krasjes) maar nog wel heel speelbaar! Het zijn allemaal kaarten uit. Zou iemand hier nog geïnteresseerd in zijn in matige staat? (Beter een opvulexemplaar dan geen exemplaar!)
Dan vind je opeens hele mooie dingen als Dream Thrush of Bayou Dragonfly tegen. Kan ik toch nog een eigen fun deckje bouwen
Ik denk dat alleen de dure kaarten nog echt interessant zijn voor andere mensen, maar ik zou het vooral houden en lekker gebruiken .
Plus, kijk goed of er nog iets leuks tussen zit! Sommige kaarten die vroeger niks waard waren zijn nu heel duur. Als je een Lion's Eye Diamond ertussen hebt zitten...dan mag je blij zijn .
Is het veel? Kun je wat foto's nemen (als dat nuttig is)? Dan kunnen we je wellicht nog wat helpen.
MagnusMagicus 26-01-2017 om 12:08
Ik denk dat alleen de dure kaarten nog echt interessant zijn voor andere mensen, maar ik zou het vooral houden en lekker gebruiken .
Jamaar... jamaar... voor verzamelaars is die ouwe meuk ook best leuk hoor
Verdere waardevolle kaarten uit de genoemde sets: Natural Order (deze zoek ik overigens nog 1x, dus als je die hebt... )
(hoe geragd die er ook uit ziet.. )
Revised, Fourth of Fifth edition. Hadden geen icoontjes. Bij revised staat er ook geen datum onderop. Fourth heeft een datum (1995 uit me hoofd). Fifth heeft volgens mij 1997 eronder staan.
Ligt eraan wat je ermee wil doen . Als je een deck hebt en wil kijken wat je kan toevoegen is op kleur eerst handiger. Sneller vinden wat je hebt is op set makkelijker.