Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ben er zo 1 die als hij tijd heeft elke dag wel kaarten aan het zoeken is.
We kaarten hier met samen gestelde decks van alles door elkaar en planeswalker decks tegen een eigen samen gesteld deck. Lang leve. De lol.
Nu ben ik Jace Beleren aan het toevoegen aan een dek maar hoe vind ik de kaarten die er voor gemaakt zijn. Bedoel als ik een planeswalker deck zie zitten er altijd aantal kaarten in die hem op kunnen zoeken in je library/graveyard en dat lukt me maar niet om te vinden. Of andere bij behoorende kaarten.
De planeswalker decks hebben vaak een planeswalker die niet zo goed is vergeleken met andere planeswalkers. De mana value is vaak hoog, de abilities niet erg sterk. Dat is geen probleem als je dat soort decks tegen dezelfde soort decks speelt. In die decks zitten vaak kaarten die de single copy van de planeswalker op kunnen zoeken of terug halen uit de graveyard. Dit soort kaarten bestaan eigenlijk niet voor "normale" planeswalkers. Je zult een ander soort tutor moeten gebruiken. Dat kan een generieke zwarte tutor zijn (bijvoorbeeld Demonic Tutor) of eentje in een andere kleur die deze specifieke kaart op kan zoeken. Daar zijn er een stuk minder van, omdat andere kleuren vaak alleen een soort kaart op kunnen zoeken. Blauw bijvoorbeeld instants en sorceries, groen creatures, wit enchantments.
Een optie zou Drift of Phantasms kunnen zijn, die kun je gebruiken om Jace Beleren te vinden.
De planeswalker decks hebben vaak een planeswalker die niet zo goed is vergeleken met andere planeswalkers. De mana value is vaak hoog, de abilities niet erg sterk. Dat is geen probleem als je dat soort decks tegen dezelfde soort decks speelt. In die decks zitten vaak kaarten die de single copy van de planeswalker op kunnen zoeken of terug halen uit de graveyard. Dit soort kaarten bestaan eigenlijk niet voor "normale" planeswalkers. Je zult een ander soort tutor moeten gebruiken. Dat kan een generieke zwarte tutor zijn (bijvoorbeeld Demonic Tutor) of eentje in een andere kleur die deze specifieke kaart op kan zoeken. Daar zijn er een stuk minder van, omdat andere kleuren vaak alleen een soort kaart op kunnen zoeken. Blauw bijvoorbeeld instants en sorceries, groen creatures, wit enchantments.
Een optie zou Drift of Phantasms kunnen zijn, die kun je gebruiken om Jace Beleren te vinden.
Nee, die kan alleen maar Jace, Arcane Strategist zoeken, zoals er op de kaart staat. Ook in dit geval heeft prof gelijk; Reading the card explains the card.
Hmmmm jammer dacht de , betekent en Jace en arcane strategist. Hmmmmm
Thanks ,
Andere vraag anders moet ik weer een topic openen.
Planeswalker killen hoe doe je dat.
Als ik het goed lees kan je hem rechtstreeks met een beestje schade doen door te zeggen ik val je planeswalker aan en de tegenstander mag dan verdedigen met zijn beestjes.
Maar mag je ook een Pestilence gebruiken die alles pakt of een Fireball andere rechtstreekse damage?
Wel, het principe van aanvallen en blocken is wel ongeveer juist. Moest je toch nog vragen hebben daarover, ga dan naar de helpdeskpagina Planeswalker.
Pestilence mag helaas niet, want deze doet enkel damage aan creatures and players, zoals er staat. Fireball, daarentegen, mag wel. Daar staat any target, dus ook planeswalkers kunnen worden getarget.