Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ja, blijkbaar heeft de Bazaar nog een keer aan het einde van het jaar een actie. Dan kan je ze opnieuw invoeren.
Maar kijk sowieso uit. Ik heb een paar tickets ingevuld, kreeg een booster en een pakje tokens. Wat het systeem dus gelijk in je mandje stopt. Ik dacht, prima. Ik wacht tot ik een paar dingen wil hebben en bestel het dan. Zonder uit te loggen oid waren de tokens ineens verdwenen en de booster was niet meer op voorraad dus die ben ik ook kwijt. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik de melding dat de code al gebruikt was. Dus ik ben 2x leuke goodies kwijt.
Tip: Voer je codes pas in als je op het punt staat je bestelling door te voeren, want anders is er dus de mogelijkheid dat je je gewonnen goodies dus kwijt raakt.
Ja, blijkbaar heeft de Bazaar nog een keer aan het einde van het jaar een actie. Dan kan je ze opnieuw invoeren.
Maar kijk sowieso uit. Ik heb een paar tickets ingevuld, kreeg een booster en een pakje tokens. Wat het systeem dus gelijk in je mandje stopt. Ik dacht, prima. Ik wacht tot ik een paar dingen wil hebben en bestel het dan. Zonder uit te loggen oid waren de tokens ineens verdwenen en de booster was niet meer op voorraad dus die ben ik ook kwijt. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik de melding dat de code al gebruikt was. Dus ik ben 2x leuke goodies kwijt.
Tip: Voer je codes pas in als je op het punt staat je bestelling door te voeren, want anders is er dus de mogelijkheid dat je je gewonnen goodies dus kwijt raakt.
Neem hierover vooral contact op met de klantenservice van de BoM! Waarschijnlijk kunnen ze wel wat voor je betekenen
Mocht het product dat je via een ticket cadeau krijgt verdwijnen dan kun je door de code nogmaals in te voeren met de zelfde acount het opniew toevoegen
Mocht het product dat je via een ticket cadeau krijgt verdwijnen dan kun je door de code nogmaals in te voeren met de zelfde acount het opniew toevoegen
Gevalletje reageren op een oud topic, maar tot wanneer kan je je codes inleveren? Ik heb nog een code voor een gratis booster, maar weet niet wanneer m’n eerstvolgende bestelling komt!
De tickets worden enkel dit jaar nog uitgegeven, maar zijn nog lang daarna in te leveren. Om kans te maken op de hoofdprijs is het wel aan te raden om de tickets zo snel mogelijk in te voeren, maar ook in het nieuwe jaar zullen ze nog tot zeker maart ingezet kunnen worden.
kan je ticket mocht je alleen spelpunten van je ticket hebben gekregen hebben, dan als nog een "golden ticket" kunnen zijn? en zo ja hoe kan je dat controleren? of neemt bazaar dan contact met je op?
Op de actiepagina, zelfde pagina als waar je de loten kunt verzilveren. Waarschijnlijk wordt de winnaar eind deze maand gecontacteerd en bekendgemaakt.
Op de actiepagina, zelfde pagina als waar je de loten kunt verzilveren. Waarschijnlijk wordt de winnaar eind deze maand gecontacteerd en bekendgemaakt.
Ik las dat de prijstickets tot zeker maart ingeleverd kunnen worden. Wat betekend dit voor een gratis booster die vanuit de prijstickets is toegevoegd aan het winkelmandje? Blijft die er tot na maarr in staan? Of vervalt die als ik voor een bepaalde tijd geen bestelling doe?
Ik las dat de prijstickets tot zeker maart ingeleverd kunnen worden. Wat betekend dit voor een gratis booster die vanuit de prijstickets is toegevoegd aan het winkelmandje? Blijft die er tot na maarr in staan? Of vervalt die als ik voor een bepaalde tijd geen bestelling doe?
Goeie vraag, in principe blijft deze er daarna ook nog in staan, maar we hebben wel problemen gehad met dit soort producten die dan toch per ongeluk uit je winkelmandje verdwijnen. Normaal gesproken gaven we dan aan om de code nogmaals in te voeren, maar dat zal dan niet meer gaan. Ik verwacht dat hier wel een goede oplossing voor zal zijn te vinden zodat je in dit soort gevallen de code alsnog in kunt voeren.