Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Price tickets

PrinceRuppertsDog
8 dagen geleden
Ik lees net dat je de price tickets moet bewaren om aan de prijs mee te doen aan het einde van het jaar.

Klopt dit? Ik heb er al diverse weggegooid nadat ik de code heb geredemed
RedRax
8 dagen geleden
Ja, blijkbaar heeft de Bazaar nog een keer aan het einde van het jaar een actie. Dan kan je ze opnieuw invoeren.
Maar kijk sowieso uit. Ik heb een paar tickets ingevuld, kreeg een booster en een pakje tokens. Wat het systeem dus gelijk in je mandje stopt. Ik dacht, prima. Ik wacht tot ik een paar dingen wil hebben en bestel het dan. Zonder uit te loggen oid waren de tokens ineens verdwenen en de booster was niet meer op voorraad dus die ben ik ook kwijt. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik de melding dat de code al gebruikt was. Dus ik ben 2x leuke goodies kwijt.

Tip: Voer je codes pas in als je op het punt staat je bestelling door te voeren, want anders is er dus de mogelijkheid dat je je gewonnen goodies dus kwijt raakt.
BluezamX
8 dagen geleden
Quote:
5 minuten geleden
Ja, blijkbaar heeft de Bazaar nog een keer aan het einde van het jaar een actie. Dan kan je ze opnieuw invoeren.
Maar kijk sowieso uit. Ik heb een paar tickets ingevuld, kreeg een booster en een pakje tokens. Wat het systeem dus gelijk in je mandje stopt. Ik dacht, prima. Ik wacht tot ik een paar dingen wil hebben en bestel het dan. Zonder uit te loggen oid waren de tokens ineens verdwenen en de booster was niet meer op voorraad dus die ben ik ook kwijt. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik de melding dat de code al gebruikt was. Dus ik ben 2x leuke goodies kwijt.

Tip: Voer je codes pas in als je op het punt staat je bestelling door te voeren, want anders is er dus de mogelijkheid dat je je gewonnen goodies dus kwijt raakt.


Neem hierover vooral contact op met de klantenservice van de BoM! Waarschijnlijk kunnen ze wel wat voor je betekenen
dionytadema
8 dagen geleden
Mocht het product dat je via een ticket cadeau krijgt verdwijnen dan kun je door de code nogmaals in te voeren met de zelfde acount het opniew toevoegen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top