Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ook een Bazaar Trader moet wel eens op vakantie! Hij neemt ook graag foto's van zijn avonturen. Helaas is hij niet zo'n goede fotograaf....hij heeft alles uitgezocht, maar vijf foto's zijn hem onbekend...wellicht kun jij hem helpen?
Welke vijf Magickaarten is onze Trader tegengekomen? Hij kan zich alleen nog herinneren dat hij onder andere in Ravnica is geweest en dat hij tijdens het reizen door tijd en ruimte ook een erg bizarre en maffe ervaring heeft gehad.
Stuur je oplossing voor 6 maart 2013, 23.59u naar MagnusMagicus en je dingt mee naar 250 BoMpunten!
Er is ook nog een prijsje voor een willekeurige serieuze deelnemer.
Bij meerdere goede inzendingen komt er een shootout vraag! Heel veel succes!
volantynys 28-02-2013 om 15:57
dus alles komt uit rtr?
Nope, de Trader is onder andere in Ravnica geweest. Er komt dus minimaal één kaart uit een set die zich in Ravnica afspeelt. Misschien meer, maar zeker niet allemaal, omdat ik nog een hint heb gegeven .
Hmm, ik herken er zo 3; van een 4e weet ik uit welke set die komt, maar niet direct welke kaart het is en de 5e heb ik geen idee (volgorde niet per se zoals in de OP). Nice one!