Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 19: Wie is Ral Zarek?

TheRobinros
11 jaren geleden


In teken van Dragon's Maze, beter bekend als sinker
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
flits
11 jaren geleden
Mijn poging:

+1: Ral Zarek deals 2 damage divided as you choose among one or two target creatures and/or players
-1: Tap target permanent. It doesn't untap during it's controllers next untap step.
-7: Return each nonland permanent you don't control to its owner's hand. Ral Zarek deals 6 damage to each opponent.
royalroy1990
11 jaren geleden
ahah Robin vind je niet dat je +1 wat aan de sterke kant is(lichtelijk dan he)

je -3 btw ook
en je -8 ook
oftewel een OP planewalker
 bijgewerkt door royalroy1990 11 jaren geleden
Legend
11 jaren geleden
Ik zie al veel goede inzendingen, waaronder vele ideeën die ik ook al had.
Om wat te diversifiëren zal ik dan maar enkele nieuwe dingen verzinnen

+1: Untap target creature.
-2: Ral Zarek deals 2 damage divided as you choose among one or two target creatures and/or players. Draw a card.
-7: Ral Zarek deals 4 damage to each creature you don't control, tap those creatures.
Ewoud
11 jaren geleden
Mijn voorspelling voor ral zarek:

+1:Tap or Untap target permanent.
-4: Ral Zarek Deals 3 damage divided as you choose among any number of target creatures and/or players. For every player dealt damage this way, draw a card.
-8: You get an emblem with: Whenever you cast an instant or sorcery spell, choose one: 2 damage to target player, or 3 damage to target creature or draw a card, then discard a card.
 bijgewerkt door Ewoud 11 jaren geleden
Rody
11 jaren geleden
Quote:
Zoockey 04-04-2013 om 14:15
+1: Whenever you cast a multicolored spell this turn, Ral Zarek deals 2 damage to each opponent.
-2: Tap up to two creatures. These creatures don't untap during that player's next untap step. Ral Zarek deals damage equal to it's loyalty level to these creatures. You may choose how this damage is distributed.
-8: You get an emblem with "Whenever you cast an instant or sorcery spell, copy that spell. You may choose new targets for that copy."


Deze vind ik heel vet, daar hoop ik wel op!

Mijn inzending:

+1: Ral Zarek deals 2 damage to target creature, tap that creature.
-2: Target creature you control gets +2/+0 and is unblockable this turn.
-4: Instants and sorcery spells cost less to cast this turn, draw a card for each spell cast this way.
 bijgewerkt door Rody 11 jaren geleden
ebonpraetor
11 jaren geleden
Ik gok op vier abilities (fat chance...)

+2: Exile two random cards from target player's library.
0: Until your next turn all spells you cast have flash.
-2: Draw a card for each card exiled with Ral Zarek.
-6: You get an emblem with "You may cast spells exiled with Ral Zarek without paying their casting cost".
Saint
11 jaren geleden
+1: Return target permanent (You don't control) to it's owners hand.
-2: Ral Zarek deals 4 damage to target creature you don't control
-7: Search your library for up to three instant and/or sorcery cards and put them in your hand. (You may play these cards without paying their manacosts this turn)
farazforoozan
11 jaren geleden
+1: Ponder or Call to Mind
-3: Prophetic Bolt or Electrolyze
-X: Something silly.
Morph
11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
He, dat ging ik net doen , ben benieuwd wie er het dichts bij in de buurt zit.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Goed, Ral Zarek is bekend! Eens kijken welke inzendingen enigszins in de buurt kwamen . Hieronder staan een paar van de opvallendste gequote. Let wel: over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden .

Quote:
Waus 04-04-2013 om 14:58
+2: Add to your mana pool in any combination: , , .
-3: Each player discards his or her hand then draws that many cards.
-8: You get an emblem with: Each instant and sorcery card in your graveyard has flashback.

Ik vond deze gewoon te grappig, maar het zal nooit gebeuren:
-8: You get an emblem with: At the beginning of your upkeep: Flip a coin. If you win the flip, take an extra turn after this one.

Als Waus de "te grappig" ability nu in zijn inzending had gezet, had hij wat mij betreft meteen gewonnen. Je zit ruim het dichtste bij de ultimate! Maar ja, dat zou niet eerlijk zijn.

Quote:
Ewoud 07-04-2013 om 04:05
+1:Tap or Untap target permanent.
-4: Ral Zarek Deals 3 damage divided as you choose among any number of target creatures and/or players. For every player dealt damage this way, draw a card.
-8: You get an emblem with: Whenever you cast an instant or sorcery spell, choose one: 2 damage to target player, or 3 damage to target creature or draw a card, then discard a card.

Van de drie mensen die twee abilities enigszins in de buurt hadden vind ik deze het mooiste omdat er zowel tap/untap als 3 damage in voorkomt.

Quote:
Rickyvantof 05-04-2013 om 16:06
+ 1 - Look at the top card of your library. If that card is an instant or sorcery, you may put it in your hand.
- 2 - Deal 3 damage to target creature or player.
- 6 - You get an emblem with "Whenever you cast an instant or sorcery, deal 3 damage to target creature or player and draw a card."

De 2e ability 100% correct geraden!


Dit was een erg leuke prijsvraag vond ik zelf, en ik denk dat we dit nog wel eens een keer gaan doen . Zeker omdat ik dan zelf ook eens mee kan doen .

Maar goed, daar komen jullie nu niet voor. De winnaar van deze prijspuzzel is geworden.....

- 2 - Deal 3 damage to target creature or player.
Rickyvantof


Gefeliciteerd! De heren van de Bazaar bepalen de prijs, en die krijg je vandaag ergens te horen .

Dank iedereen voor het meedoen en tot een van de volgende Puzzels!
Twigwalker
11 jaren geleden
Gefeliciteerd Rickyvantof! Ik vond het inderdaad ook een erg leuke puzzel Maar ik moet zeggen dat ik de puzzels altijd erg leuk vind dus andere puzzels zijn ook meer dan welkom
kv83
11 jaren geleden
Shit... ik moet er volgende keer niet van uitgaan dat Wizards een speelbare planeswalker maakt
farazforoozan
11 jaren geleden
Quote:
kv83 08-04-2013 om 10:03
Shit... ik moet er volgende keer niet van uitgaan dat Wizards een speelbare planeswalker maakt


WHAT? Niet spelbaar!?!? Ah man...
sven4president
11 jaren geleden
Serieus die ultimate van Ral-Zarek is echt veelste goed bijna broken als zeg ik het zelf.
farazforoozan
11 jaren geleden
Tap your Nephalia Drownyard make a move.
Tap your land; Restoration Angel / Snapcaster Mage or not? Make a move.
Tap your Dissipate mana.

You can totally mess with flash control deck players!

He effectively costs and all your spells may cost less. Untap my Gilded Lotus?

Can't wait for other Izzet cards!
 bijgewerkt door farazforoozan 11 jaren geleden
Waus
11 jaren geleden
Hahahaha die -8 ultimate Flip a coin voor extra turn was eerst ook me orginele inzending, maar toen dacht ik dat kunnen ze serieus nooit printen en deed een gok met iets anders.

Helaas kunnen we de ultimate van Ral niet echt usen op de commander-league.

Krark's Thumb voor de ultimate
 bijgewerkt door Waus 11 jaren geleden
Neardal
11 jaren geleden
Ik weet de bijnaam voor deze Ral Zarek al met al zijn getap: Fred Astair
farazforoozan
11 jaren geleden
Ajani Vengeant sirs and dames.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top