Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 25: Beat the Judge!

Nijntje
10 jaren geleden
3 fout, dus nog niet eens zo verkeerd . De commander vraag was wel een vervelende. Leuke puzzel, zie er graag gauw nog zo eentje! Goed gedaan.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dank je wel . De volgende moet ik nog maken, en wordt een ander soort puzzel. Maar ik heb nog vragen over, en ga werken aan een volgende .
fullmoonie
10 jaren geleden
Dat was een hele leuke puzzel! 3 fout, ik kan niet klagen
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Nog een vraagje, bij vraag 6, je kan toch helemaal niet exchangen met Bert? Dan zou hij life gainen. Het gaat hierom antwoord D...
als dit zo is... dan wordt soul conduit wel erg nutteloos in mijn Erebos commander deck. Ik dacht juist dat hij wel goed werkte hier en de interactie goed te kennen. Niet dus...

11 goed, 5 fout... Had me dit keer iets beter voorbereid. Vond de vraag 9 wel heel cool, als dit in een game zou gebeuren zou ik dit al-tijd (en nog steeds) fout doen.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 17-03-2014 om 10:33
Nog een vraagje, bij vraag 6, je kan toch helemaal niet exchangen met Bert? Dan zou hij life gainen. Het gaat hierom antwoord D...
als dit zo is... dan wordt soul conduit wel erg nutteloos in mijn Erebos commander deck. Ik dacht juist dat hij wel goed werkte hier en de interactie goed te kennen. Niet dus...

Pardon, ik roep eerst D en zeg op het einde wel E. Het moet dus E zijn. Je kunt niet switchen omdat Bert life gained. Ik heb het in de tekst aangepast. Scherpe blik .

Quote:
11 goed, 5 fout... Had me dit keer iets beter voorbereid. Vond de vraag 9 wel heel cool, als dit in een game zou gebeuren zou ik dit al-tijd (en nog steeds) fout doen.

Ja, Rain of Gore en Lifelink hebben een bijzonder niet-intuitieve samenwerking. Ach ja, komt gelukkig niet zo vaak voor .
Farone
10 jaren geleden
oei, niet zo goed gemaakt, was wel leuk om antwoorden te zoeken oplossing: meer magic spelen
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Quote:
Farone 17-03-2014 om 11:53
oei, niet zo goed gemaakt, was wel leuk om antwoorden te zoeken oplossing: meer magic spelen

Dat gaat je niet helpen om deze vragen goed te hebben hoor , daarvoor moet je echt de regels induiken...
JT
10 jaren geleden
Best lastig spelletje....
Ik snap zelfs na de uitgebreide uitleg vraag 13 nog niet helemaal,
hoe zit dat met face-down bij commander?
En mag je normaal face-down kaarten van jezelf wel of niet zien?
fullmoonie
10 jaren geleden
Alleen als de kaart zegt dat je ze mag bekijken (voorbeeld van zo'n kaart is Aven Soulgazer). Als je een kaart hebt die een kaart face-up draait, dan mag hij denk ik wel vanuit de exile naar de command zone. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Face down betekent dat je er niet naar mag kijken, behalve als het effect specifiek zegt dat het wel mag. Morph is ook face down bijvoorbeeld, maar daar staat specifiek bij dat de controller wel mag kijken. Maar Pyxis of Pandemonium zegt daar niets over bij de eerste ability.

Bij de tweede ability staat ook heel specifiek dat ze je face up moet leggen (want anders kun je ze zo lastig casten, als je niet weet wat het is ).

Als je een kaart in exile face up moet leggen, kun je zien dat het een Commander is en mag je die ook verplaatsen. En ook als je naar een face down kaart mag kijken, moet je dat in een Commander game ook doen, zoals bijvoorbeeld bij Bane Alley Broker.
JT
10 jaren geleden
Oke, ik denk dat ik het zo wel begrijp, thanks.
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 17-03-2014 om 15:43
Quote:
Farone 17-03-2014 om 11:53

Dat gaat je niet helpen om deze vragen goed te hebben hoor , daarvoor moet je echt de regels induiken...

Dat ben ik niet met je eens. Sommige vragen waren inderdaad vrij obscuur, maar er zaten er ook bij die gewoon voorkomen in bijvoorbeeld Modern. De vraag over Melira en Inkmoth Nexus komt bijvoorbeeld best vaak voor in Modern, maar toch weten ook veel Modern spelers niet hoe dit werkt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 92 posts
  • Laatste post Jeff 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL