Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 32: Eternal Punchbag

marcoboth
8 jaren geleden
Ik had al iets ingestuurd, hopelijk is ie niet te langzaam .
SmileyMaster
8 jaren geleden
Eerste keer dat ik aan zo'n puzzel meedoe, hoop dat ik een mooie oplossing heb bedacht. Dat wordt afwachten.
marcoboth
8 jaren geleden
Nog iets meer dan een week de tijd om een antwoord in te sturen als je dat nog niet hebt gedaan.
JEV
8 jaren geleden
Hmm, toch lastig! Dacht dat ik wat had, maar Mana Crypt bleek niet Legacy legal te zijn. (Zoeken naar Eternal Masters & Legacy legal geeft wel een Mana Crypt op deze site.)

Edit:
Quote:
MagnusMagicus 16-06-2016 om 13:49
Het klopt dat Magnus alleen een Mage cast in reactie op een spell. Dat heeft geen enkele invloed op die spell zelf, die resolved gewoon. Maar je kunt daarna die spell dus niet nog een keer spelen zolang die Mage op de battlefield ligt.


Hoe bedoel je dit? Geen 100 Mages dus, die aan het einde van mijn T1 worden ingeflashed om in jouw T1 eventueel mee aan te kunnen vallen?
 bijgewerkt door JEV 8 jaren geleden
Twigwalker
8 jaren geleden
Quote:
JEV 24-06-2016 om 02:55
Hoe bedoel je dit? Geen 100 Mages dus, die aan het einde van mijn T1 worden ingeflashed om in jouw T1 eventueel mee aan te kunnen vallen?


Dat klopt. Voor elke spel die jij cast, cast Magnus een Mage. Dus als jij niet 100 spreuken speelt in je beurt speelt hij geen 100 mages
JEV
8 jaren geleden
Ah, dat scheelt! Ik dacht al, welke kaarten zie ik over het hoofd om nog in T 2 te leven.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Juist, dat klopt helemaal .
AncientOne
8 jaren geleden
Kill ingestuurd... Hopelijk is die snel genoeg...
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
Green14
8 jaren geleden
Zitten er basic lands in de set, of mag ik die zowiezo gebruiken?
marcoboth
8 jaren geleden
'Jouw deck moet Legacy legal zijn (en dus alleen kaarten uit Eternal Masters bevatten plus basics).'
 bijgewerkt door marcoboth 8 jaren geleden
Green14
8 jaren geleden
Dat zag ik wel.
Reynaerd
8 jaren geleden
Inzending nog even aangepast.
Was even vergeten dat je geen kaart mag pakken in je eerste beurt...
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Aanpassing verwerkt
john666
8 jaren geleden
ik hoop dat mijn kill snel en goed genoeg is oplossing gestuurd en nou duimen
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
JEV
8 jaren geleden
Ben erg benieuwd naar alle andere inzendingen! Komen ze ook op het forum?
AncientOne
8 jaren geleden
MagnusMagicus zit alle vermeldingen van het aantal benodigde turns voor de kill eruit te editen, dus voorlopig weet niemand wat snel (genoeg) is...
n4ppy
8 jaren geleden
Nog twee nachtjes dan weten we wie de winnaar is
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik ga bij elke inzending vertellen hoe ze het gedaan hebben, en bij de winnaar in wat meer detail . Alles uitschrijven en kaartnamen geven is me iets teveel werk, maar er komt info!
paulerikedelman
8 jaren geleden
Komt het eindresultaat morgen?
marcoboth
8 jaren geleden
aangezien mensen tot 23:59 morgen inzendingen mogen doen, denk ik dat het zaterdag of zondag duidelijk wordt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top