Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het is weer eens tijd voor een prijspuzzel . Ik heb 24 Magickaarten door de shredder gehaald, gehusseld en op tafel gegooid....en daar kwam heel toevallig dit uit!
Alle 24 kaarten hebben een gemeenschappelijk thema, waardoor ze uniek identificeerbaar zouden moeten zijn .
Je kunt meedoen door zoveel mogelijk kaarten te raden en deze in een berichtje naar mij te sturen, graag op deze manier:
De winnaar is degene met de meeste correcte antwoorden. Bij gelijkspel kies ik een willekeurige winnaar uit degenen die de puzzel als beste hebben ingevuld. De winnaar krijgt 5 euro winkeltegoed op zijn of haar account bijgeschreven! En eeuwige roem op de Puzzels pagina natuurlijk
Doe mee! Ook als je ze niet allemaal weet, zie ik graag je inzending tegemoet! Veel plezier!
De deadline om een inzending te doen is 21 mei 2019, 23.59 uur. Je mag natuurlijk maar 1x per persoon meedoen .
Het thema was dus overduidelijk "kaarten met het woord Spark in de naam". Dit natuurlijk omdat Bolas bezig was op Ravnica om sparks van Planeswalkers te verzamelen .
Ik heb alle deelnemers een nummer van 1-16 gegeven en een d20 gegooid (waarbij ik 17+ opnieuw gooi). Daardoor is de winnaar geworden....*tromgeroffel*.....