Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijsvraag 23: Mutilate the Moderator

LegoRobster
11 jaren geleden
Ik had niet eens een rare nodig
Leuke puzzel in ieder geval. Het moeilijke was niet zozeer om een manier te vinden waarop je kon winnen, maar hoe je die manier het snelst en efficiëntst uit kon voeren.
StanleyW
11 jaren geleden
@ LegoRobster Dan ben ik benieuwd met welke kaarten je hebt gespeeld!

Ik heb mijn oplossing ook ingeleverd!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
En we zitten daarmee al op 15 inzendingen! Erg leuk om te zien wat iedereen bekokstoofd heeft .
LegoRobster
11 jaren geleden
Ik wil mijn manier nog niet spoileren voordat de prijsvraag is afgelopen
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dat lijkt me heel verstandig .
AncientOne
11 jaren geleden
@MagnusMagicus: Kun je een tipje van de sluier oplichten over hoe snel je (ongeveer) moet zijn om kans te maken? Ik heb in elk geval geruchten gehoord dat het kennelijk een beurt sneller kon dan mijn kill en die was al een beurt sneller dan de snelste 'logische' kill... (ik noem expres geen getallen, maar hopelijk wil/kun jij dit wel...)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nee, dat doe ik liever niet. Want dat gaat wellicht mensen tegenhouden om een inzending te doen . Gewoon lekker meedoen, zelf lekker puzzelen en achteraf zien wat iedereen heeft gedaan!
RedReaper
11 jaren geleden
Even een vraagje, mocht ik een Steam Augury willen spelen en een 4 om 1 verdeling maken welke stapel kiest Magnus dan?
Edit: Laat maar, ik zie net dat ik hem maar 1 kaar zou mogen casten, dat maakt het iets lastiger...
 bijgewerkt door RedReaper 11 jaren geleden
Legend
11 jaren geleden
Zou er iemand mijn vraag onderaan de vorige pagina kunnen beantwoorden?
LegoRobster
11 jaren geleden
Bij een 2/3 non flyer lijkt mij dat Magnus aanvalt. Zijn levens blijven gelijk (+2 van de lifelink, -2 van jouw aanval), maar jijzelf gaat er 2 op achteruit.

Zelfs bij een 3/3 valt hij denk ik nog aan (tenzij hij nog op 1 leven staat uiteraard), omdat hij netto 1 leven verliest, en jij 2.

Een confirmatie van Magnus zelf zou natuurlijk het duidelijkst zijn, maar dit zijn scenario's die sterk van de context afhangen.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Doe ook een beetje wat logisch lijkt, maar wees erg conservatief. Ga niet met Magnus aanvallen, zodat hij geen blocker heeft. Maar als jij een 2/3 nonflyer hebt en Magnus een flyer, dan heeft het zin om aan te vallen. Heeft hij echter 2 flyers, dan zal hij niet aanvallen, omdat hij dan de blocker dood kan maken.

In het tweede geval valt hij niet aan, liever zelf geen leven verliezen dan jij wel.

Je mag ook best een specifiek scenario uitschrijven en naar me sturen, dan beantwoord ik die wel. Maar tot nu toe heb ik 15 inzendingen die het zonder dit ook gelukt is . Doe wat logisch is. Het doel van Magnus is zo lang mogelijk te blijven leven, en jou doodschoppen als dat veilig is.
Ewoud
11 jaren geleden
Supersnelle Combo Kill Ingestuurd!
Krabbel
11 jaren geleden
ik dacht dat ik best vlot gewonnen had, maar iedereen laat t klinken alsof ze turn 1 kills hebben, dat red ik niet hoor
TheRobinros
11 jaren geleden
Turn 1 kills in standard, tijdje geleden dat ik díe gezien heb

Ik ben idd ook niet heel snel naar mijn mening, ik dacht het twee beurten sneller te kunnen...
NjitRam
11 jaren geleden
Ik heb precies hetzelfde Heb een, naar mijn bescheiden mening, vrij snelle overwinning maar omdat iedereen het hier heeft over "belachelijk snelle wins" en ik zelf nogal optimalistisch* ben, blijf ik nog maar even doorpuzzelen

* geen garantie dat dit daadwerkelijk een woord is
LegoRobster
11 jaren geleden
*een perfectionist ben?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Niet iedereen was even snel, maar de verschillen zijn niet enorm groot . Blijf dus vooral meedoen en insturen!
Green14
11 jaren geleden
Misschien een heel domme (maar ook erg belangrijke) vraag, maaaarrrr stel:

Ik heb een 3/3 vlieger die een van magnus 1/1 dood kan blocken (hierdoor zou hij niet aanvallen), maar als hij aanvalt met zijn krijgt hij met zijn andere 1/1tjes genoeg schade door om mij te vermorzelen, wat doet hij dan?

EN

Valt hij aan met zijn 5 1/1tjes als ik een 3/3 vlieger heb maar de aanval zorgt niet voor lethal damage?
 bijgewerkt door Green14 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
In het eerste geval: ja
In het tweede geval: hij zal dan sowieso niet met alles aanvallen, omdat hij dan minimaal 3 flyers achter zou houden om veilig jouw beest te blocken. Maar als het niet lethal zou zijn, dan niet.
Green14
11 jaren geleden
Bedankt, jammer dat magnus zo slim is om voor lethal aan te vallen .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL