Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Zoals je wellicht al gemerkt hebt zijn er al diverse puzzels en prijsvragen geweest en nu bezig. Dit gaat ook zeker zo blijven, maar wellicht is het leuk om die oude puzzels eens te bekijken of te maken als je je verveelt
Daarom hebben we een verzamelpagina gemaakt waar je alle puzzels en prijsvragen terug kunt vinden. Je ziet dan ook in een oogopslag welke momenteel nog actief zijn en welke niet meer.
Kunnen we niet onder de avatars, trofeetjes zetten voor iedere keer als iemand gewonnen heeft. Zodat andere kunnen zien hoe awesome we zijn.
Ik heb er nog 0
of extra punten voor je bom punten voor de juiste rankschikking in de top tien krijg je bom xp. als je beter doet krijg je meer bomxp (of bompunten)
misschien kun je het koppelen aan een rankschikking met punten
Weet iemand of die puzzels van vroeger in de Inquest nog ergens bestaan? Die van die wanhopig slechte fictieve speler die zichzelf altijd spectacular om zeep wou helpen (ik heb hier ook nog wel eens handje van als het echt hopeloos lijkt...)?
heb een mailtje gestuurd met het eerste echte puzzel boek. dat ooit gepubliceerd is geweest. zijn er dan nog puzzels die niet gepubliseerd zijn geweest in de inquest ? heb persoonlijk maar 2-3 inquests gelezen
Tsja, puzzels hebben mij altijd wel geïnteresseerd. Een goed deck maken in Magic is al een puzzel op zich, des te leuker als er ook nog eens vraagstukken zijn welke je kennis van de regels extra op de proef stellen! En natuurlijk zijn vragen als "Ik heb hem! Ik heb hem! Ik-" altijd leuk (zeker als je ze meteen weet ) !!