Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Puzzels!

MagnusMagicus
13 jaren geleden
Zoals je wellicht al gemerkt hebt zijn er al diverse puzzels en prijsvragen geweest en nu bezig. Dit gaat ook zeker zo blijven, maar wellicht is het leuk om die oude puzzels eens te bekijken of te maken als je je verveelt

Daarom hebben we een verzamelpagina gemaakt waar je alle puzzels en prijsvragen terug kunt vinden. Je ziet dan ook in een oogopslag welke momenteel nog actief zijn en welke niet meer.

Je kunt de pagina hier vinden: Puzzels

Veel puzzelplezier!
BasicB
13 jaren geleden
Beter alles in één overzicht

Ziet er netjes uit!!
 bijgewerkt door BasicB 13 jaren geleden
Saphie
13 jaren geleden
Misschien een leuk voorstel:

Kunnen we niet onder de avatars, trofeetjes zetten voor iedere keer als iemand gewonnen heeft. Zodat andere kunnen zien hoe awesome we zijn.
Ik heb er nog 0
Rody
13 jaren geleden
Dat is wel een leuk idee inderdaad, of misschien een speciale avatar?
Cas146
13 jaren geleden
Als een soort extra prijs?
Hmm...weet niet...
Victorvndoom
13 jaren geleden
of extra punten voor je bom punten voor de juiste rankschikking in de top tien krijg je bom xp. als je beter doet krijg je meer bomxp (of bompunten)
misschien kun je het koppelen aan een rankschikking met punten
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ik ga even met Ralf bespreken wat hij voor mogelijkheden ziet. In ieder geval bedankt voor de suggestie!
ebonpraetor
13 jaren geleden
Weet iemand of die puzzels van vroeger in de Inquest nog ergens bestaan? Die van die wanhopig slechte fictieve speler die zichzelf altijd spectacular om zeep wou helpen (ik heb hier ook nog wel eens handje van als het echt hopeloos lijkt...)?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Af en toe staat er nog wel eentje op de site van Wizards, maar ze zijn niet ergens verzameld zover ik weet.
Victorvndoom
13 jaren geleden
die zijn samengebundeld in een boek: zijn die van de inquest

kan de url niet posten
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
Blasty
13 jaren geleden
Ik heb nog wel een berg InQuests bewaard, kan wel wat scans naar BoM sturen... laat me maar weten Magnus als je die wilt
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Oh sure, PM me maar voor een emailadres dan zet ik ze wel online
Victorvndoom
13 jaren geleden
heb een mailtje gestuurd met het eerste echte puzzel boek. dat ooit gepubliceerd is geweest. zijn er dan nog puzzels die niet gepubliseerd zijn geweest in de inquest ? heb persoonlijk maar 2-3 inquests gelezen
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Op Amazon is er een boek te koop met die puzzels. Victorvndoom linkte me daar naar. Dat is dit boek:

ebonpraetor
13 jaren geleden
Tnx!

Ik ga die binnenkort denk ik eens bestellen dan...
cmpunk
13 jaren geleden
is er al wat bekend over de prijzen van de bestellingen van vorig jaar?
Ralf
13 jaren geleden
Jazeker, alle prijzen zijn inmiddels bekend.

Je kunt de prijzen in dit forum onderwerp bekijken: De Bazaar geeft prijzen weg: Decemberactie

De prijswinaars worden morgen uit onze virtuele grabbelton getrokken!
Blue
12 jaren geleden
Cool ! Magic puzzels!! Nog meer manieren om plezier te beleven aan deze geweldige denksport !!!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Goed om te horen dat er zoveel enthousiasme is .
Blue
12 jaren geleden
Tsja, puzzels hebben mij altijd wel geïnteresseerd. Een goed deck maken in Magic is al een puzzel op zich, des te leuker als er ook nog eens vraagstukken zijn welke je kennis van de regels extra op de proef stellen! En natuurlijk zijn vragen als "Ik heb hem! Ik heb hem! Ik-" altijd leuk (zeker als je ze meteen weet ) !!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL