Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ruilmappen uitdunnen

Eclavyrr
10 jaren geleden
Even een vraagje.

Hebben jullie ook niet dat je door drafts, random boosters en opruiming van oude decks je op een gegeven moment er tegen aan loopt dat je ruilklapper zich vult met kaarten die je maar niet weggeruild krijgt?

Nu wil ik nog wel eens door tradelijsten van magic sites heen lopen en daar wat aan verkopen, maar ook dan heb ik op een gegeven moment te veel troep.

Qua uncommons wil dat ook nog wel eens het geval zijn.
Krabbel
10 jaren geleden
Jep. Ik heb op een gegeven moment bijna al m'n craprare's uit m'n map gehaald, en ze samen met al m'n commons en uncs verkocht aan de Bazaar.
Harakesh
10 jaren geleden
Heeft de Bazaar staffels of lijsten waarop de prijzen staan? Stel 1000 commons, 1000 uncommons, 1000 rares etc? Begint bij mij ook uit de klauwe te lopen.
Thomasvdk
10 jaren geleden
Hiero ook een groot probleem. Zou t bijna bij t oud papier zetten
Eclavyrr
10 jaren geleden
De meeste commons en uncommons doneer ik aan onze lokale FNM organisatie, met de losse verkoop daarvan worden nieuwe dingetjes gekocht voor de FNM. Rares en duurdere uncs doe ik eigenlijk via tradelijsten of marktplaats van de hand, meestal in bulk zodat ik ze op die manier kan gebruiken om nieuwe aankopen te doen die ik nog moet hebben.
Krabbel
10 jaren geleden
Is daar een beetje vraag naar op Marktplaats?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De bazaar koopt ook bulk in, je kunt info vragen door te mailen naar info@bazaarofmagic.nl.

Laten we de discussie daar ook een beetje houden .
Julianm
10 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 19-05-2014 om 11:04
Hiero ook een groot probleem. Zou t bijna bij t oud papier zetten


haha niet doen hoor mensen zoals ik ( die nog niet veel hebben kunnen nog wel is jullie "CRAP" kaarten nodig hebben)
Nijntje
10 jaren geleden
Heb dit laatst ook gedaan, mijn vriend had ongeveer 1700 kaarten "over" waar hij niks mee deed, we hebben de hele doos op Marktplaats gezet toen.
Selridion
10 jaren geleden
ik hou van craprares... maar het probleem is dat niemand hier op de bom craprares voor andere craprares wil ruilen

Ik beduul. er zijn zat leuke 50ct kaartjes die in mijn deckjes wel een plaatsje hebben...
en ik heb er zelf ook zat die ik wel weg wil ruilen...
Maar ik denk dat ik de enige ben die niet alleen maar Money cards wil hebben.

Ik beduul EDH is het leukst met een deck vol craprares
 bijgewerkt door Selridion 10 jaren geleden
Doyle
10 jaren geleden
Selridon, misschien moet je een keer een reject rare draft doen? (Draften met 45 van je eigen ongebruikte rares). Beste manier om van je eigen af te komen en nieuwe craprares te krijgen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Doyle 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top