Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Satin tower schoonmaken

n4ppy
14 dagen geleden
Jaaaaren geleden een Zwarte Satin Tower Deckbox gekocht. Werkt als een speer en al je shit bij je maar is nu een beetje plakkerig.

Voordat ik er een Searing Wind over heen gooi heeft iemand wellicht ervaring met iets minder destructief schoonmaken?
Justian2002
14 dagen geleden
Mijn eerst poging om iets schoon ta maken zijn vochtige babydoekjes! Maken meer schoon dan je denkt
nielsvd
14 dagen geleden
Ik had dat ook, heb ‘m in een sopje met afwasmiddel gegooid voor 10 minuten laten staan en daarna met een schuursponsje. Was daarna niet meer plakkerig, blijkbaar lost die satin finish uit zichzelf op.

Niet vergeten eerst je deck uit de box te halen
 bijgewerkt door nielsvd 14 dagen geleden
Left4Doner
14 dagen geleden
"Niet vergeten eerst je deck uit de box te halen"
Pro tip

Of juist laten zitten om te testen hoe goed je quadrupele sleeves werken....
n4ppy
12 dagen geleden
druk weekend dus moet nog soppen maar denk niet dat ik de wraak van een Atraxa, Praetors' Voice Angel horror riskeer
Mango
10 dagen geleden
.....
 bijgewerkt door Mango 9 dagen geleden
nielsvd
10 dagen geleden
Que?
 bijgewerkt door nielsvd 9 dagen geleden
MrAdrian
10 dagen geleden
Quote:
6 dagen geleden
....


ehh gaat het?
 bijgewerkt door Twigwalker 4 dagen geleden
Mango
10 dagen geleden
Misschien heb ik mij vergist. Delete het maar, ik vind alles best.
stefke78
9 dagen geleden
Misschien ook ff de referenties weghalen.
n4ppy
9 dagen geleden
Goed... Schuursponsjes en sopje schoot niet echt op en liepen vol met bagger en gaf ook krasjes etc.

Heb uiteindelijk met de Etos nagellak remover van mijn vrouw (zonder aceton) het er af gepoetst.

Spul was Persistent Specimen!!

Er zit nu een beetje witte zweem hier en daar maar functioneel 110% en geen Sticky Fingers meer
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post n4ppy 9 dagen geleden
  • Gemaakt door n4ppy 14 dagen geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top