Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Naar aanleiding van de vorige advent topic hierbij een nieuwe! Ik heb vandaag mijn boosterbox binnen gekregen! Een first print run Zendikar boosterbox! Dus naast alle sweet fetch landjes, legendary angels, goblins, planeswalkers en full art lands maak ik ook nog kans op hidden treasures. Zoals de power 9, dual lands, etc. Een beetje net zo's idee als de Treasure Packs!
Ik ga morgen beginnen met het openen van de eerste booster en dan elke dag een booster open maken tot ik de laatste open op Valentijnsdag. Voor de mensen die niet zo veel om Valentijnsdag houden, het is ook de laatste dag voor Carnaval officieel begint! Als ook dat je niet zo veel aanspreekt, hier een lijstje van dingen waar je dan nog voor af kan tellen:
In 1912 wordt Arizona de 48e staat van de US
In 1942 wordt de Maastunnel geopend, waar 5 jaar aan is gewerkt
In 1945 wordt het concentratiekamp Gros-Rosen bevrijd door de Russen
In 1956 worden 5 deelnemers gediskwalificeerd op de Elfstedentocht omdat ze gezamenlijk over de finish rijden
In 1876 vraagt Alexander Bell patent aan voor de telefoon (twee uur voor Elisha Gray dat doet)
Geboren op 14 februari: Anny Schilder, Mental Theo, Mark Rutte, Cadel Evans, Angel di Maria en Terence Kongolo
Gestorven op 14 februari: Dolly, helaas maar 6 jaar geworden.
Reden genoeg in ieder geval om af te gaan tellen!
Dus geniet met mij mee, en heel misschien haal ik ook wel een Black Lotus uit mijn boosterbox. (Wat ik dan zou doen, dat durf ik niet te zeggen )
De box was inderdaad niet heel goedkoop, maar heb er dan ook wel 2 maanden voor gespaard. Hij is betaald met enkel opbrengsten uit de verkoop van magic kaarten. Dus heb er niets van gemerkt op mijn rekening.
Archive Trap was een van de weinige Zendikar rares die ik al een keer in mijn bezit heb gehad, dat was een hele leuke kaart in mijn oude mill-deck. Tegen groen hoefde je al niets te doen, en anders werkte een Ghost Quarter ook vaak genoeg. Verder vind ik de art van de Guul Draz Vampire heel erg mooi, die zou ik ook wel een keer foil willen zien!
De Scope komt super goed van pas in mijn nieuwe Karametra EDH! En de Day of Judgment kan ik elke EDH deck waar wit in zit. Verder vind ik de art van de Farguide echt heel erg mooi, plus deze token had ik nog niet
De Vampire Hexmage is ook een gave kaart en Gomazoa is ook goed in EDH. Ben benieuwd of er nog gave fetches of misschien wel coole treasures uit komen!