Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Sheldon Menery overleden

MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hoi allemaal,

Gisteren is Sheldon Menery, de "Godfather of Commander", overleden aan kanker, waar hij al 7 jaar tegen streed.

Sheldon is de belangrijkste bedenker van EDH, en was een voormalige Level 5 judge. Hij zat ook aan het hoofd van de Commander Rules Committee.

Je kunt hem een laatste eer bewijzen door een Inkshield te casten en er hard mee te winnen
Lavinius
1 jaar geleden
Ik heb het ook vernomen, via EDHREC. R.I.P. Sheldon, je hebt ongelofelijk veel aan de Magic community gebracht en zal nooit worden vergeten aan de tafels van menig fanatiek Commander spelers.
Left4Doner
1 jaar geleden
Wat ontzettend treurig....
offspring
1 jaar geleden
Wat een verdrietig nieuws . Hij was al lang erg ziek natuurlijk, maar ik had niet door dat het momenteel zo kritiek was.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Ja tragisch, the godfather of EDH. Lees je overal. Hoe oud is die geworden? Weet iemand dat? Dat kan ik dus nergens vinden
Lavinius
1 jaar geleden
Na even zoeken heb ik gevonden dat de Godfather in 1961 geboren is, wat hem dus waarschijnlijk 62 jaar oud maakte. Lang niet out genoeg dus...
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
axlar
1 jaar geleden
Quote:
15 minuten geleden
Hoe oud is die geworden? Weet iemand dat? Dat kan ik dus nergens vinden

SHELDON MENERY
1961—2023
axlar
1 jaar geleden
Tegelijk met Lavinius. Inderdaad 62 of 63… in ieder geval veel te jong.
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL