Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb op zondag Sinterklaas gevierd met wat vrienden. Degene die mij had wist niets van Magic, maar had als surprise een Magic deck voor me gemaakt waarmee ik moest spelen en winnen om cadeau's te mogen openen
Was echt heel leuk, want ze had een aantal kaarten aangepast met foto's en namen van de mensen die erbij waren. Het deck was ook te maf voor woorden, omdat ze echt niet wist hoe Magic werkte. Ze had er 5 Marsh Flats in gedaan, maar geen Plains. Maar wel een aantal witte kaarten. Gelukkig zat er ook een Black Lotus in, met het gezicht van mijn zwarte kat in de Lotus
Verder zat er een "Mark, the Mind Sculptor" en een "Mark Paladin" (Accorder Paladin) in en mijn verloofde Orietta was "Orietta, Angel of Fury" en "Victory's Herald Orietta" . Daarnaast had ik een "Blisterstick Sirius" met een foto van mijn kat Sirius en een "Consecrated Sphinx Vlammetje" met een foto van mijn kat Vlammetje Andere mensen waren kaarten als Liliana Vess, Flensermite, Flesh-Eater Imp, Goblin Wardriver en nog een paar meer. Echt super cool!
Fjaulnir 05-12-2011 om 14:26
Mwa, tegen een echt deck winnen met een deck dat is gemaakt zonder iets van magic te kennen is toch ook niet slecht.
Klopt. Kostte soms echt veel moeite. Zit je daar met witte kaarten in je hand, geen Islands en wel 2 Consecrated Sphinx Vlammetjes...maar toen die eenmaal lagen was het wel snel over
Fjaulnir 05-12-2011 om 14:26
Mwa, tegen een echt deck winnen met een deck dat is gemaakt zonder iets van magic te kennen is toch ook niet slecht.
Klopt. Kostte soms echt veel moeite. Zit je daar met witte kaarten in je hand, geen Islands en wel 2 Consecrated Sphinx Vlammetjes...maar toen die eenmaal lagen was het wel snel over
had haar eerst niet ff magic kunnen uitleggen en dan had ze misschien achteraf beter gedaan met betere landen
Dude, ik wist niet eens dat ze me had, laat staan dat ze me had vertelt dat ze een surprise voor me ging maken die met Magic te maken had en of het haar dat even had willen leren
MagnusMagicus 05-12-2011 om 18:45
Dude, ik wist niet eens dat ze me had, laat staan dat ze me had vertelt dat ze een surprise voor me ging maken die met Magic te maken had en of het haar dat even had willen leren
bij ons doen we dat nooit voor mekaar alleen de moeder doet iets voor de petekinderen (de kinderen krijgen nog snoepgoed. mocht zelf voor mij voor sniklaas spelen)
mja geen magic kaarten dit keer; maarwel een uitbreiding op smallworld (en tijdens het spelen met de "mensen" gruwelijk hard verloren van wat "elven" gelukkig boden de giants uitkomst)