Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

SLEEVES..... Welke vind jij het prettigst.

Kiora2482
1 jaar geleden
Er zijn veel sleeves wat is nou de top van de top, of juist goedkopere sleeves waar niks aan te klagen valt bij normal play.
Kiora2482
1 jaar geleden
Ultimate guard,
Dragonshield,

Kmc,

Gamenetic,
Ultra pro,
Cobaltius
1 jaar geleden
Ik ga je even verwijzen naar Deze website. Het is een opsomming van alle reviews van sleeves door Tolarian Community College en als je meer info wilt kan je de review video bekijken. Hoop dat het helpt.
Rody
1 jaar geleden
Mijn persoonlijke favoriet Dragon Shield Sleeves Dual Matte - Crypt etc. Verschillende kleuren maar toch zwarte binnenkant waardoor je kaarten mooier uitkomen. Niet doorschijnend en stevig.
Luc
1 jaar geleden
Sinds ik dragon shields gebruik wil ik niet meer anders!
jelmerz77
1 jaar geleden
KMC
Dragon Shields
Legion

Dat zijn ze voor mij wel.
BluezamX
1 jaar geleden
Ik speelde vroeger vooral met Dragonshield sleeves, ben toen overgestapt naar Ultra Pro Eclipse omdat die net wat fijner schudden. Ben een jaar of 3 geleden weer overgestapt naar Ultimate Guard Katanas omdat Eclipses na een jaar of 2-3 best vies worden. Je moet even wennen (ze zijn HEEL glad de eerste paar x schudden) maar zijn daarna de fijnst schuddende, minst snel vies wordende en langdurige sleeves waar ik mee heb gespeeld.
Lavinius
1 jaar geleden
Zowel ultrapro eclipse als Dragonshield lopen lekker, en ik verkies matte boven gloss.
Veekeren
1 jaar geleden
Eerst Ultra Pro gehad, weet niet welke soorten maar iig de Eclipse. Toen Dragon Shield geprobeerd, en naast dat ik die fijner vind spelen gaan ze bij mij ook véél langer mee.
Thorsten
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Zowel ultrapro eclipse als Dragonshield lopen lekker, en ik verkies matte boven gloss.

Hier mee eens.

Eclipse zijn inderdaad wel wat kwetsbaarder dan Dragonshield maar zijn naar mijn mening wel iets makkelijker te schudden.
Kiora2482
1 jaar geleden
Ik heb
Ug supreme UX gloss
UG katanas

Dragonshield matte
Dragonshield brushed

Gamenaric prime
Gamenaric keyforge

Alles hebben ze wat ongelofelijk,
Hoorde dat dual mattes anders voelen dan matte.
Zit dat tussen brushed en mattte in?
Kiora2482
1 jaar geleden
Ik weet niet of ik ooit goede sleeves ga vinden.
Mischien is het een marketing truc of gewoon fyziek onmaakbaar. Of ik ben gek
Haainado
1 jaar geleden
Gamegenic Matte sleeves. Prime prijs, prima kwaliteit. Ze beschermen mijn kaarten en schudden gaat gemakkelijk. Wat wil je nog meer?
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
3 dagen geleden
Eclipse zijn inderdaad wel wat kwetsbaarder dan Dragonshield maar zijn naar mijn mening wel iets makkelijker te schudden.

Ultra Pro eclipse zijn echt onverwoestbaar. Dragonshields gaan de hoekjes erg snel stuk in mijn ervaring, en plakken erg snel aan elkaar als er ooit ook maar iets van vocht aan komt (zweethanden heb je niet altijd controle over, je tegenstander moet toch ook je deck schudden/couperen).

Ik ben zelf een tijdje terug afgestapt van matte sleeves, omdat die na een tijdje spelen wat 'vaag' worden aan de voorkant, wat juist de leesbaarheid van de kaarten absoluut niet ten goede komt.
Luc
1 jaar geleden
Ik heb 2 decks in eclipse zitten maar herken die smooth shuffle feel helemaal niet eigenlijk. Ik vind ze echt enorm stug schudden, zelfs na veelvuldig gebruik. Waar de dragon schields in het begin vaak te glad zijn en daarna wat stugger wordt maar voor mijn gevoel dan de juiste soepelheid hebben.

Misschien heb ik een slechte batch eclipse of een oudere versie. Stevig zijn ze alleszins zeker wel. Voor mijn gevoel sterker dan dragon shields.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
ik heb al mijn decks in eclipse sleeves, vind ze gewoon de beste. heb van alles getest en ben hier op uitgekomen
Thorsten
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
4 dagen geleden

Ultra Pro eclipse zijn echt onverwoestbaar. Dragonshields gaan de hoekjes erg snel stuk in mijn ervaring, en plakken erg snel aan elkaar als er ooit ook maar iets van vocht aan komt (zweethanden heb je niet altijd controle over, je tegenstander moet toch ook je deck schudden/couperen).

Ik ben zelf een tijdje terug afgestapt van matte sleeves, omdat die na een tijdje spelen wat 'vaag' worden aan de voorkant, wat juist de leesbaarheid van de kaarten absoluut niet ten goede komt.

Ik heb na gelimiteerde ervaring zelf ook nog niet gehad dat een eclipse sleeve gescheurd is en dat heb ik wel ervaren na een aantal jaren gebruik van dragonshields.

Ik heb echter wel al meer dan eens dat een eclipse sleeve die door een een vinger nagel of een andere sleeve blijvend bekrast is. Ook dan kan je de sleeve weg gooien.
Rashar
1 jaar geleden
Ik gebruik uitsluitend KMC Sleeves Hyper Matte Premium Black (80 stuks) en vrijwel altijd dit merk gebruikt en afgelopen jaren geen klachten over. Ook helemaal goedgekeurd voor tournament play, niets doorheen te zien, geen reflectie, gewoon kneiterzwart.

Verder speel ik regelmatig met de commander decks van een maat van me en die gebruikt dragonshields die wat stug aanvoelen, verder geen idee welke het precies zijn, maar dat zijn de enige andere sleeves die ik ook lekker vind om te schudden.

p.s. beoordeling KMC gebaseerd op hoe makkelijk ze te schudden zijn, hoe ze aanvoelen en hoe duidelijk de kaart zichtbaar/leesbaar is in de sleeve. Qua kwaliteit denk ik dat de KMC's niet de 1e plek verdienen, maar het is geen ramp, bij mijn meest gespeelde commander deck moet ik af en toe een hoesje vervangen.
M0biii
1 jaar geleden
Quote:
9 dagen geleden
Sinds ik dragon shields gebruik wil ik niet meer anders!

Daar kan ik mij in vinden.
Jareth1987
1 jaar geleden
Voor mijn verzameling: Dragon Shield Classic Clear
Voor mijn decks: Dragon Shield Matte/Dual Matte en Dragon Shield Perfect Fit (Sealable)
 bijgewerkt door Jareth1987 1 jaar geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL