Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Soms valt je maar zo wat op...

MarcelN
12 jaren geleden
Ik zit net ff op m'n dooie gemakkie wat kaarten te sleeven enzo en er valt mij opeens iets op waar geen mens wat aan heeft, maar wat eigenlijk best tof is! Misschien zeggen jullie met z'n allen, Marcel, let ff op de volgende keer, dat was al lang bekend, maar ik plaats t toch ff.

Wat mij opviel is dat de basic landjes van Innistrad en Avacyn Restored allemaal een gelijke afbeelding hebben, alleen hebben ze dag en nacht omgedraaid :

bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden (Alleen nummeren ze niet hetzelfde, dus t was ff prutsen op de iPad :))
Zoockey
12 jaren geleden
Nice! Echt wel cool =) En nee, was me nog niet opgevallen!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Daar is al eens een Arcana over geweest .

*zoek zoek*

Check, check hier met mooie grote plaatjes .
LeKrutes
12 jaren geleden
Dus voor Magnus en mij,
Marcel dat wisten we all lang
Maar blijft inderdaad wel cool.

Maar ik hou het lekker bij mijn Forest
MarcelN
12 jaren geleden
Okey cool die arcana had ik nog niet gelezen..

Ik vind t iig erg cool gedaan!!
marcoboth
12 jaren geleden
Marcel, let ff op de volgende keer, dat was allang bekend, maar ik vind het wel leuk dat je het ontdekt hebt .
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
marcoboth 29-06-2012 om 16:14
Marcel, let ff op de volgende keer, dat was allang bekend, maar ik vind het wel leuk dat je het ontdekt hebt .

sorry, Marco, ik zal de volgende keer beter opletten
jorn
12 jaren geleden
Ik wist het ook niet en ik vind het niet heel evident dat het al bekend was.
BasicB
12 jaren geleden
Ja, was al bekend, maar goed gezien MarcelN
 bijgewerkt door BasicB 12 jaren geleden
MB070
12 jaren geleden
Cool, het was mij nog niet opgevallen. Goed gezien!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Wist iedereen idd toch allang ok, ik kon het ook niet laten

Dat gezegd zijnde, vind ik de Innistrad/Avacynlandjes heel erg mooi, over het algemeen. Zeker bijvoorbeeld die eerste forest en die laatste swamp die je postte.
Blasty
12 jaren geleden
Jep ik wist het ook, omdat ik in aanloop naar de AVR prerelease de spoilers goed in de gaten hield, en Magnus het meteen gepost had.

Wel leuk om zelf zoiets te vinden natuurlijk, zo kwam ik vroeger ook zelf tot de ontdekking dat de Ice Age basics en Mirage basics naast elkaar 1 groot panorama vormden. (Elke serie op zich dan he)
SerraAngel22
12 jaren geleden
Van ice age en mirage wist ik het niet, maar bij de kamigawa basics is dat ook zo idd =)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Volgens mij zijn er heel veel sets die zo'n panorama hebben:

Rise of the Eldrazi
Lorwyn (en hier ook)

Shadowmoor:

Ice Age:

Kamigawa:

Mirrodin:
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
royalroy1990
12 jaren geleden
Vet gaaf kon ik maar zo tekenen
TheRobinros
12 jaren geleden
Ajt, wist ik niet, ga nu toch even erg goed opletten op mijn landjes
MadSteven
12 jaren geleden
Dat landjes van Avacyn Restored kon je trouwens ook lezen in een van de artikelen op wotc. Doet me denken: wallpaper of the week. Ik ben Gisela wel weer beu op mijn desktop.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik heb al een hele tijd een alternate art Brainstorm op m'n desktop en ik vind 'm nog steeds heel gaaf . Dit is 'm:

jorn
12 jaren geleden
Ik zag er net zo een in de lucht hiero!
Neardal
12 jaren geleden
En heb je m gecounterd?

Van sommige sets wist ik het wel mooi om ze zo onder elkaar te zien. De art van Magic wordt steeds mooier lijkt wel. Weet iemand of daar ook boeken van zijn?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL