Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zit net ff op m'n dooie gemakkie wat kaarten te sleeven enzo en er valt mij opeens iets op waar geen mens wat aan heeft, maar wat eigenlijk best tof is! Misschien zeggen jullie met z'n allen, Marcel, let ff op de volgende keer, dat was al lang bekend, maar ik plaats t toch ff.
Wat mij opviel is dat de basic landjes van Innistrad en Avacyn Restored allemaal een gelijke afbeelding hebben, alleen hebben ze dag en nacht omgedraaid :
bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden (Alleen nummeren ze niet hetzelfde, dus t was ff prutsen op de iPad :))
Wist iedereen idd toch allang ok, ik kon het ook niet laten
Dat gezegd zijnde, vind ik de Innistrad/Avacynlandjes heel erg mooi, over het algemeen. Zeker bijvoorbeeld die eerste forest en die laatste swamp die je postte.
Jep ik wist het ook, omdat ik in aanloop naar de AVR prerelease de spoilers goed in de gaten hield, en Magnus het meteen gepost had.
Wel leuk om zelf zoiets te vinden natuurlijk, zo kwam ik vroeger ook zelf tot de ontdekking dat de Ice Age basics en Mirage basics naast elkaar 1 groot panorama vormden. (Elke serie op zich dan he)
Dat landjes van Avacyn Restored kon je trouwens ook lezen in een van de artikelen op wotc. Doet me denken: wallpaper of the week. Ik ben Gisela wel weer beu op mijn desktop.
Van sommige sets wist ik het wel mooi om ze zo onder elkaar te zien. De art van Magic wordt steeds mooier lijkt wel. Weet iemand of daar ook boeken van zijn?