Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Welke soundtrack hoor je stiekem in je achterhoofd als je bepaalde kaarten weet te spelen? Geluid bij Wrath of God
Dan gaat het vooral om het tekstloze gedeelte van dit nummer.
Gewoon een onzintopic, maar toch wel grappig hoop ik. Graag jullie reacties/keuzes.
willekeurige rode boardsweeper: Ring of Fire (Johnny Cash) Bad Moon: Bad Moon Rising (Creedance Clearwater Revival) Mountain: The Climb (Miley Cyrus) Lightning Bolt: intro liedje van eerste seizoen van pokemon... dont ask
MagnusMagicus 05-07-2012 om 14:33
Ik heb dit echt nooit . Maar ik ben benieuwd waar mensen mee komen .
Ik ben net zo amuzikaal als jij, maar ik heb er wel een paar, waarvan ik niet altijd de namen van de nummers ken.
Algemeen magic: "It's some kind of magic!" (Queen?)
Elke keer als ik iets Flash: "Flash" (Queen)
Elke keer als ik een Think Twice in mijn hand heb: nummer van Michael Jackson waarin de line 'Remember to always think twice' zit.
Elke keer als ik een spell met Miracle speel: Nummer van queen, hoe ging het ook alweer?
Eclavyrr 05-07-2012 om 14:50
willekeurige rode boardsweeper: Ring of Fire (Johnny Cash) Bad Moon: Bad Moon Rising (Creedance Clearwater Revival) Mountain: The Climb (Miley Cyrus) Lightning Bolt: intro liedje van eerste seizoen van pokemon... dont ask
Meestal als ik aan het winnen ben, en vooral tegen control decks, krijg ik killing in the nameof van rage against the machine in mijn kop..... i wont do what you tell me.....I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!!
Eclavyrr 05-07-2012 om 17:58
Meestal als ik aan het winnen ben, en vooral tegen control decks, krijg ik killing in the nameof van rage against the machine in mijn kop..... i wont do what you tell me.....I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!!