Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Zoals sommige van jullie waarschijnlijk al hebben opgemaakt uit mijn BoM-spot ben ik voornamelijk een verzamelaar van Magic en niet zo zeer een speler. Maar ik ben in al mijn jaren dat ik met Magic bezig ben geweest misschien 2 of 3 andere verzamelaars tegengekomen (en dat waren allemaal hardcore verzamelaars die van ALLES een playset moesten hebben).
Daarom de vraag; ben je een speler of een verzamelaar?
Het lijkt namelijk wel alsof veel mensen die tegenwoordig de hobby inrollen dat vooral via computerspelletjes doen en eigenlijk alleen oog hebben voor het win element van de hobby.
Ik ben een casual speler, ik hoef niet alle kaarten te hebben, maar vind het wel leuk om de leuke kaarten te hebben (eldrazi, Progenitus, dat soort beesten).
Ik doe het puur voor de lol, niet om de win, maar ben wel een speler.
Speler; al is het verslavende verzamelelement wel aanwezig, probeer ik het wat in toom te houden want geef toch liever geld uit aan speelbare kaarten dan kaarten die mooi zitten te wezen in mn map.
speler, aangezien ik nog maar kort speel probeer ik eerst een aantal decks bij elkaar te krijgen. Daarna is het nog altijd mogelijk om te gaan verzamelen al verwacht ik niet dat ik dat ga doen. Al lijkt een set unhinged ofzo me wel erg gaaf om te hebben.
Speler overduidelijk. Ik heb heeeeel vroeger nog wel eens wat sets gespaard, maar daar ben ik allang mee gestopt. Ik spaar wel de kaarten Lord Magnus en Imagecrafter, maar dat is meer omdat dat wel leuk is, niet omdat ik nu een enorme verzamelaar ben
Speler en ik ben een grote fan van de lore achter magic.
Ik verzamel de promos wel, maar die verdwijnen vaak een deck in, de rest ervan gaan een klapper in.
Nee, ben ik mee gestopt toen Lorwyn uitkwam. Teveel Changelings, toen was zijn ability niet gaaf genoeg meer Ik heb er nu nog maar 2. Een en een altered
beide voor mij. maar ik ben meer voor de artwork op de kaarten dan voor spelen en verzamelen. Ben ook een comicfan en hou ook van die artwork dus die kaarten-art steunt dichtbij comic art
Speler. Ik hoef niet zo nodig alles compleet te hebben. Er zijn wel zulke mensen, waarvan ik er 1 ben tegengekomen die beweerde dat ie: LET OP! 37.000 kaarten had en van ieder mogelijke serie een fatpack spaarde. Oké ahum, weet ik zeker dat ik me nog tussen de gewone mensen bevind? Ik vind 37.000 kaarten wel heeeeeel erg veel.