Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

TCG Card Shop Simulator

Tancred
2 uren geleden
Hoi allemaal !!

Ik zag afgelopen weekend op Twitch dat er een nieuw spel is waarbij je een Kaartenwinkel runt. Je begint met genoeg geld om een kast en wat boosters te kopen en dan komen er klanten binnen die die boosters kopen en zo verdien je geld. Met dat geld kan je meer kasten kopen en naarmate je shop level omhoog gaat kan je ook andere boosters, boosterpacks, dobbelstenen, hoesjes en figuren verkopen. Je kan tafels neerzetten waar mensen aan gaan zitten kaarten. Je kan boosters openmaken en de kaarten los verkopen. Je kan kaarten verzamelen. Je kan je shop uitbreiden en een opslag ruimte erbij kopen. Je kan personeel inhuren om te helpen bevoorraden of afrekenen. Het spel is nog in ontwikkeling dus het kan zijn dat er bepaalde features bij komen.

Ik vond het een heel geinig spel en heb het meteen gekocht en nu 16 uur gespeeld en het blijft tot nu toe leuk om te spelen. Het spel heet TCG Card Shop Simulator en het is te krijgen op Steam voor ongeveer 13 euro. Voor mij is het kaarten verzamelen een grote hobbie. Ik heb naast Magic kaarten ook Startrek kaarten en Lord of the Rings kaarten.
 bijgewerkt door Tancred 2 uren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 1 posts
  • Laatste post Tancred 2 uren geleden
  • Gemaakt door Tancred 2 uren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top