Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
. Ik vind de luitenantjes erg tof, maar vigilance aan heel m'n team is wel errug vet. De groene is ook niet mis trouwens...
Daarnaast, de Thorn Elemental ability voor heel m'n team?
Na ik met het rode deck gespeeld heb kan ik wel zeggen dat Daretti, Scrap Savant echt een hele toffe en overigens echt sterke kaart is! Zijn eerste ability maakt zijn tweede ability beter en zijn ultimate was echt bonkers!
Stitcher Geralf heeft mij verrast... 1x Blauw gespeeld met hem als commander en na hem te spelen 3x een 11/11 zombie eruit gekregen voordat een boardwipe kwam.
En wat ik toch nog even wil vertellen was een grappige play: Rite of Replication kickered op een Xathrid Demon, in mijn upkeep alle 5 triggers op de stack, sacrifice alles aan elkaar behalve de laatste, maar ik had nog een Reef Worm als target liggen (niet dat het had uitgemaakt) 35 dmg op alle opponents... ookal was het nog maar 1vs1.