Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tofste kaart uit C14!

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ok, alle kaarten Commander 2014 zijn bekend en vanaf komende vrijdag te koop.

Wat is jullie favoriete/tofste kaarten uit de set, zowel nieuw en/of reprinted?

Mijn favorieten zijn denk ik wel de kaarten voor Zedruu:

En qua reprints:

Waus
10 jaren geleden
Domineering Will is inderdaad veelzijdig en zeker tof!!

Voor elke kleur, naast elke planeswalker (want die zijn allemaal tof):
Song of the Dryads
Reef Worm
Necromantic Selection
Containment Priest
Feldon of the Third Path

En natuurlijk veel meer!!
 bijgewerkt door Waus 10 jaren geleden
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Mijn favoriet is
. Ik vind de luitenantjes erg tof, maar vigilance aan heel m'n team is wel errug vet. De groene is ook niet mis trouwens...
Daarnaast, de Thorn Elemental ability voor heel m'n team?

Yes please?
AncientOne
10 jaren geleden
Containment Priest & Song of the Dryads

De enige (non-reprint) kaarten uit deze set die bruikbaar zijn buiten EDH (dus in Legacy)...
 bijgewerkt door AncientOne 10 jaren geleden
bramtheeven
10 jaren geleden
Thunderfoot Baloth
 bijgewerkt door bramtheeven 10 jaren geleden
Krabbel
10 jaren geleden
Jeff
10 jaren geleden
Ik vind Feldon of the Third Path echt een hele toffe kaart. Daarnaast vind ik Song of the Dryads gewoon cool, een beetje in dezelfde categorie als Lignify natuurlijk.
nielsvd
10 jaren geleden
Mijn persoonlijke favorieten zijn:

en de kaarten die ik zeker ga toevoegen aan een deck zijn:

+

Voor mijn Jor Kadeen, the Prevailer EDH.
 bijgewerkt door nielsvd 10 jaren geleden
Twigwalker
10 jaren geleden
De gaafste kaart uit de set:

Meest gespeelde kaart uit de set:

Gaafste reprint:

Zoockey
10 jaren geleden
Ik vind alle Lieutenant kaarten het gaafst.
akroma349
10 jaren geleden
Ik vind de 5 offering kaarten echt hilarish
flits
10 jaren geleden
Lieutenant vind ik een heel toffe ability. Ik hou namelijk van deck die goed samenwerken met de commander van het deck.

Wat betreft kaarten vind ik de nieuwe commanders Ghoulcaller Gisa en Feldon of the Third Path supergaaf. Wake the Dead wil ik heel graag gaan uitproberen en ook voor Lifeblood Hydra heb ik een plekje in een commanderdeck gevonden.
Sars
10 jaren geleden
Ik weet dat het een reprint is, maar ik vond hem altijd te duur. Maar binnenkort ben ik de gelukkige eigenaar van

Dordledum
10 jaren geleden
Ik ben een beetje verliefd op

Niet tegen mijn vrouw vertellen!
kolonelnick
10 jaren geleden
Quote:
AncientOne 03-11-2014 om 16:32
Containment Priest & Song of the Dryads

De enige (non-reprint) kaarten uit deze set die bruikbaar zijn buiten EDH (dus in Legacy)...

ben ik niet geheel met je eens. ik heb een idee dat Dualcaster Mage ook nog wel een kansje maakt.
Jeff
10 jaren geleden
Na ik met het rode deck gespeeld heb kan ik wel zeggen dat Daretti, Scrap Savant echt een hele toffe en overigens echt sterke kaart is! Zijn eerste ability maakt zijn tweede ability beter en zijn ultimate was echt bonkers!
Waus
10 jaren geleden
Stitcher Geralf heeft mij verrast... 1x Blauw gespeeld met hem als commander en na hem te spelen 3x een 11/11 zombie eruit gekregen voordat een boardwipe kwam.

En wat ik toch nog even wil vertellen was een grappige play: Rite of Replication kickered op een Xathrid Demon, in mijn upkeep alle 5 triggers op de stack, sacrifice alles aan elkaar behalve de laatste, maar ik had nog een Reef Worm als target liggen (niet dat het had uitgemaakt) 35 dmg op alle opponents... ookal was het nog maar 1vs1.
fullmoonie
10 jaren geleden
Ik vond twee combinaties erg goed:

- Daretti, Scrap Savant tweede ability met Solemn Simulacrum. Dat is zo'n grote ramp en draw engine.

- Ghoulcaller Gisa met Butcher of Malakir, dat is zo pijnlijk!

Also, een gekickte Rite of Replication op mijn Myr Battlesphere is niet grappig..
 bijgewerkt door fullmoonie 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik was flink onder de indruk van Teferi, Temporal Archmage zijn -1 ability in combinatie met Thran Dynamo en Dreamstone Hedron .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL