Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tokens Maken

Twigwalker
12 jaren geleden
Hee allemaal,

Ik heb ergens al een thread gezien van iemand die zijn eigen planeswalkers maakt, en heb ik laatst zelf wat tokens gemaakt. Het ging om tokens van de kaart Spawning Pit. Voor die kaart bestaan geen officiele tokens dus leek het me leuk om er een paar zelf te maken.

Dit is het uiteindelijk geworden:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie misschien nog verzoekjes hebben voor tokens van leuke kaarten die nu nog geen tokens hebben.
 bijgewerkt door Twigwalker 12 jaren geleden
MarcelN
12 jaren geleden
Kicken!! Ook zelf getekend??

Tof gedaan!!
Twigwalker
12 jaren geleden
Nee helaas bezit ik niet over zulke skills om dit ook te tekenen. Dit plaatje heb ik van Devianart, de artiest staat onderaan de token.
Cas146
12 jaren geleden
Zo maak ik ook altijd m'n tokens, gewoon lekker van internet.
Ziet er wel tof uit! Gewoon tokens maken voor kaarten die er geen hebben!
MrAleXD
12 jaren geleden
of je gebruikt foto's van je vrienden
Dodoflooi
12 jaren geleden
Hoe kan je tokens maken?
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik gebruik een programma genaamd Magic Set Editor als je dat googled dan vind je wel waar je dat kan downloaden. Het is gratis dus dat is ook fijn =) Daar kan je gewoon plaatjes uploaden en op die manier zelf een kaart maken.
Twigwalker
12 jaren geleden
Hier nog een token die ik heb gemaakt:

Er zijn wel genoeg 4/4 White Flying Angels, maar deze vond ik toch leuk om te maken speciaal voor mijn vriendin die Entreat the Angels in haar deck speelt.
Dodoflooi
12 jaren geleden
Oow, cool, ik ga het gelijk downloaden

Ps, coooole tokens
Blasty
12 jaren geleden
Waarom een vierkant als Expansion symbol? Die kun je toch ook zelf aanpassen?
Twigwalker
12 jaren geleden
Ja klopt, maar daar had ik me eerder nog niet in verdiept. Ik wou eigenlijk het Darksteel symbool en het Avacyn Restored symbool gebruiken voor de tokens, maar wist zo snel niet hoe ik dat erop kreeg.
seanfrenzy
12 jaren geleden
Ik vind die spawn token echt cool.

en over verzoekjes, kan je niet een mooi elspeth knight errant emblem voor me klussen? ;p
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen =) Ik heb morgen wel tijd ervoor waarschijnlijk.
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik heb even snel op internet gezocht, maar daar vond ik deze:

Die leek me eigenlijk wel prima toch?
seanfrenzy
12 jaren geleden
ja prima, thanks
Zoockey
12 jaren geleden
Ik heb er ook eentje geklust (voor graveborn tokens, gemaakt door Sek'Kuar, Deathkeeper), maar! Ik kan nog geen plaatjes posten,dus die komt nog =)

Zou je ze trouwens ook als echte kaart kunnen laten printen?
 bijgewerkt door Zoockey 12 jaren geleden
Cas146
12 jaren geleden
Nee, heb niets gevonden mbt printen. Ik print ze meestal gewoon op papier uit en plak ze dan op checklist cards, ziet er niet helemaal slecht uit
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
Cas146 23-05-2012 om 16:24
Nee, heb niets gevonden mbt printen. Ik print ze meestal gewoon op papier uit en plak ze dan op checklist cards, ziet er niet helemaal slecht uit

Zoiets zou ik ook doen, en dan met een goede glansprinter. Gewoon een aantal op een A4 zetten en dan op de universiteit printen, die prints zijn goed!
Zoockey
12 jaren geleden
Ah nice, dat zou kunnen werken. Wil eigenlijk wel met mn eigen gemaakte Graveborn tokens kunnen spelen
TheRobinros
12 jaren geleden
Heb dat programma ook, hoe maak je emblems?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL