Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vond ik vorige maand een doosje

MadSteven
12 jaren geleden
Hoi,

Kennelijk heb ik 2003 een paar kaarten gekocht die jarenlang weggestoken waren in een kast.

Het belangrijkste nieuws... Ik heb twee Gaea's Cradle. Al jaren dus.

Ik snap het wel, tijdens mijn studententijd hield ik een standard deck bij, maar Cradle paste daar niet in.

Dus besloten dan maar een Legacy Elf deck in elkaar te steken. Wel zo logisch: groen speel ik toch al het liefst.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat is echt zo cool, dat blijkt dat je "best wel leuke kaarten" van vroeger plotseling ontzettend veel geld waard blijken te zijn . Cool, man!
BasicB
12 jaren geleden
Bam, even € 140,- in de kast gevonden.

Nice
MB070
12 jaren geleden
Tsja, wat baal ik dat ik ooit een schoenendoos vol magickaarten heb weggegooid. Het waren dan wel de commons en uncommons, maar toch... Sommige, inmiddels legacy kaarten, zijn flink wat waard geworden. Maar gaaf is zoiets!
Thorsten
12 jaren geleden
Zo merk je ook wat voor kleur(en) en manier van spelen je echt interessant vindt. In mijn toch wel heel erg kleine collectie van oude kaarten zitten 2 Force of Wills en een Reset samen met een Maze of Ith. Dat waren toen niet heel erg dure kaarten maar pasten prima in een control deck. Nu zijn het moeilijk te vinden kaarten waarvan de prijs door het dak zijn gegaan.

Leuk dat ik ze nu heb.
royalroy1990
12 jaren geleden
Leuke kaart, ik ga ook in mijn kast zoeken, vind toch niks maar toch.
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ik ben eens door een doos oude kaarten thuis gegaan, om erachter te komen dat er echt niks tussen zat (ok, 1 Force of Will, maar van vind ik liever een cradle ).
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Jullie met je dozen kaarten...ik weet gewoon waar al m'n kaarten zijn .
Eclavyrr
12 jaren geleden
ik ook, die van mij zitten in dozen
TheRobinros
12 jaren geleden
Waarom speel ik pas amper een jaar magic :C:C:C
MadSteven
12 jaren geleden
Ja, nou ja. Iedereen begint ergens, hè. En ruilen helpt. Een hoop stiekem.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL