Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Twee Treasure Packs gewonnen op het BoM verjaardagsevent! Net opengemaakt......en........Clan Defiance, Bonehoard en een exc Rust als hoogtepunten. Meer kans voor jullie!
Ja, gister op het event zat Zoockey bij mij aan tafel... aan diezelfde tafel werd naast mij een Volcanic Island geopend. Verder zijn er nog 2 fetch, nog een Tundra en een Badlands geopend op het event.
Darkgizmo 22-12-2014 om 20:55
Ik heb er 6 besteld voor onder de kerstboom, nog een paar daagjes wachten Dus ik ben benieuwd.
Doe maar zo Gizmo Laat het me weten als je wat cools uit die boosters haalt!! Wij doe vanavond na het eten kerstcadeau`s en dan ook een potje boosterbattle met treasure packs.
Wat ontzettend gaaf dat mensen nu al een jubel kerststemming krijgen van dit leuke initiatief!
Tijdens de draft op de Bazaar van gisteren had ik nog een mooie Restoration Angel geopend (er zat ook nog een Zealous Conscripts in, maar die moest ik doorgeven). Dat was dan gelijk ook wel de beste value uit de 6 pakjes die ik tot nu toe heb open gemaakt.
Had nu in 4 packs precies dezelfde rares, maw er moet echt beter gesorteerd worden want had nu weer 30% commander 2011 rares en het hoort niet te kunnen om 2 dubbele rares te vinden in zo weinig packs.
Beste picks na 60 (!) packs:
1 x rare van 5 euro+
1 x fatpack
3 x 3 euro rare
rest allemaal crap of semicrap
Had die power 9 zo'n beetje zelf kunnen kopen van dat geld
Hoe zit het trouwens met het feit dat ik zag dat er packs bijgemaakt werden in de winkel? verkleint dat niet de kans op de topkaarten vanuit gaande dat jullie de power 9 en duals etc niet aanvullen?
Jammer om te lezen dat je geen supertoffe kaarten hebt geopend.
Er zijn geen nieuwe packs gemaakt sinds de release van dit product; ik vraag me af hoe je daarop komt? Het zou inderdaad de kansen beïnvloeden, het aantal packs dat is gemaakt staat vast en voordat alle packs verkocht zijn, zullen er absoluut geen nieuwe Treasure Packs gemaakt worden.
Ralf 24-12-2014 om 20:53
Jammer om te lezen dat je geen supertoffe kaarten hebt geopend.
Er zijn geen nieuwe packs gemaakt sinds de release van dit product; ik vraag me af hoe je daarop komt? Het zou inderdaad de kansen beïnvloeden, het aantal packs dat is gemaakt staat vast en voordat alle packs verkocht zijn, zullen er absoluut geen nieuwe Treasure Packs gemaakt worden.
Ralf,
Bedankt voor je reactie, ik baseer dat puur en alleen op de megastapels met kaarten die in het magazijn lagen en iemand die daar random al een aantal dagen kaarten vanaf pakte en in packs leek te doen, kon mij zo voorstellen dat die niet voor losse verkoop bedoelt waren maar ik kan er ook naast zitten in dat geval excuses maar dan heb ik het in ieder geval opgehelderd want omdat er naar mijn weten niet bekend is gemaakt hoeveel packs er zijn zou je ze makkelijker bij kunnen maken en misschien zien anderen dat ook en denken ze net zo raar
In het magazijn wordt voortdurend gewerkt met grote stapels kaarten en in dit geval gaat het om diverse sorteerwerkzaamheden. Voor alle duidelijkheid: er worden dus geen nieuwe Treasure Packs samengesteld.
In eerdere informatie die bekend is gemaakt, wordt ook gezegd dat er één serie Treasure Packs is gemaakt. In deze serie zitten de allergrootste schatten die Magic: the Gathering heeft voortgebracht! De productie van deze serie Treasure Packs is begin november 2014 afgerond en sindsdien zijn er geen nieuwe Treasure Packs gemaakt.
Voor meer informatie over de Treasure Packs, kun je terecht op de productpagina: Treasure Pack of bij de uitgebreide informatiepagina: Treasure Packs.
een paar flut commons en wat leuke rares en foils en een franse créature zombie mijn broer (skilrood) heeft een chinese kaart ik weet niet welke ik ben nog niet zo goed in chinees
edit: ik moet er nog 4 halen dus wie weet zit daar nog wat leuks in
serie weet ik niet precies maar het logo was een bol met daaronder een soort raar kronkelend iets manacost is en de art was een soort vogel met octopus tentakels, ik hoop dat het duidelijk genoeg is de illustrator naam was iets van colirs of zo maar dat weet ik niet precies