Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hello People,
Ik ben weer benieuwd wat andere mensen uit hun boosters/fatpacks/boosterboxen Oath of the Gatewatch hebben gehaald..... Had je hele vette pech of ben je nog steeds feest aan het vieren na het openen
Laat het even weten!
Ik heb ook mijn eerste lading geopend, namelijk een setje intro packs, een fat pack en 6 losse boosters, totaal 25 boosters dus. De rest moet nog binnenkomen.
Niet ontevreden, de 4 mythics zijn goed, maar niet de mythics die ik in eerste instantie zocht, maar wel allemaal leuk om te hebben
Ik heb nog niet alles geopend, vandaag komen er nog twee boosters met een bestelling mee. wel ben ik gisteren gaan draften en heb in totaal 3 oath en 1 bfz pack geopend.
Mijn fatpack was aardig tegen me. Eiogenlijk geen echte slechte kaarten, en drie mythics gepulled: Crush of Tentacles, World Breaker en Kozilek, the Great Distortion. Erg tevreden dus (Kozilek was evenveel waard als al mijn kaarten uit de pre en release samen, dus wat dat betreft mocht dat ook wel)
De rares waren ook prima waaronder 2x het BG manlandje en de Oaths van Gideon en Nissa.