Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat heb jij geopend uit je Battle for Zendikar boosters?

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Hallo allemaal!

Wat voor gave kaarten hebben jullie allemaal geopend, hetzij op de Prerelease, hetzij vanaf vandaag uit je boosters?

Ik heb zelf nog niet keiharde value geopend, maar ik ben wel heel blij met alle Allies die ik al heb, inclusief Gideon, Ally of Zendikar (maar die heb ik gekocht op de Bazaar ). Ik heb wel een promo Bring to Light en een (gewone) Drana, Liberator of Malakir.

Wat hebben jullie geopend?
Krabbel
9 jaren geleden
Een Windswept Heath! En ja, LegoRobster die gaat weg tegen een Arid Mesa ja
BluezamX
9 jaren geleden
Op 1 prerelease lekker Munda, Kiora, Drana, Foil Plains, Fathom Feeder, Wasteland Strangler, Dust Stalker, Gruesome Slaughter, Painful Truths, Exert Influence, Ally Encampment en een promo Woodland Wanderer gehaald. Ik heb mijn €27,50 zeker terug verdiend ^^
Blasty
9 jaren geleden
@Nixilen: gruwelijke pulls, jaloers!
Nilixen
9 jaren geleden
Quote:
Blasty 02-10-2015 om 17:29
@Nixilen: gruwelijke pulls, jaloers!

Ik werd afgestraft door mijn fatpack. Alleen maar bulkrares die ik al had geopend in de prerelease en box.
Eterna
9 jaren geleden
Helaas is mijn bestelling nog niet verzonden dus kan het nog niet zeggen.
Eclavyrr
9 jaren geleden
Ik mag niet klagen; 2 noyar dar, shambling vent, planar Outburst, Akoum Firebird en mijn inmiddels 3e Drana
BrickFace
9 jaren geleden
Echt niks bijzonders alleen als mythics een Dragonmaster Outcast en een Part the Waterveil en als rare's twee Munda, Ambush Leader waarvan een foil
 bijgewerkt door BrickFace 9 jaren geleden
LegoRobster
9 jaren geleden
Ik ga mijn bestelling ergens na het weekend ophalen, maar ik ben in ieder geval zeker dat ik 2x Ob Nixilis Reignited en 4x Ruinous Path ga openen
BrickFace
9 jaren geleden
Oh is Ruinous Path zo goed dan? Ik heb er namelijk een
LegoRobster
9 jaren geleden
Het is de meest all-round removal in standard op dit moment.
Blasty
9 jaren geleden
Net met zn allen (9 man) 13 fatpacks geopend, 2 gelukkige vrienden openden een Misty Rainforest!! Allemaal een sealed deckje gemaakt en elkaar het leven zuur gemaakt

bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Tijdens de prerelease alvast (2x + prijsboosters) een Ob Nixilis Reignited, Dragonmaster Outcast, Quarantine Field, Lumbering Falls, Cinder Glade, Smoldering Marsh en Sunken Hollow geopend.

Daarnaast al een Plains, Lumbering Falls en Prairie Stream erbij geruild.

Bestelling is nog niet binnen, maar daar zitten sowieso Canopy Vista, Cinder Glade en Sunken Hollow al los bij.

Goed begin!
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
nielsvd
9 jaren geleden
Ben wel blij met mijn pulls, als absolute topper een Misty Rainforest maar ook nog Smoldering Marsh, Canopy Vista, Ob Nixilis Reignited, Kiora, Master of the Depths en verder nog twee battle lands en ander leuk spul
 bijgewerkt door nielsvd 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Veel Misty Rainforests al geopend!

(beetje jaloers, zijn ze nu op?)
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Blasty
9 jaren geleden
Die van Nielsvd was 1 van de 2 die ik noemde, de ander ging naar MetalDemon (foto 2)
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
Jeff
9 jaren geleden
Ik opende zowel op de prerelease als gisteren op de releasedraft een Ob Nixilis Reignited. Amanda deed iets soortgelijks, zij opende uit haar prijzen van de prerelease een Drana, Liberator of Malakir en deed dat gisteren op de draft nog een keertje. Mij hoor je niet klagen...
Eclavyrr
9 jaren geleden
Vanmorgen vroeg, toen ik nog half in bed lag te slapen, ging de deurbel en stond de koerier voor mijn neus met mijn bestelde fatpack en drie boosters.

Ondanks de grumpyness toch maar besloten om dit open te maken:

Conduit of Ruin
Brood Butcher
Mortuary Mire
Dominator Drone
Prism Array
Painful Truths
Smothering Abomination
Gideon, Ally of Zendikar
Ob Nixilis Reignited
2 Cinder Glade
Sunken Hollow
Prairie Stream
2 Ally Encampment

WOW wat een VETpack!

Dit is de eerste keer dat ik zo'n value uit zo'n klein pack heb gehaald.

Thanks Bazaar!
 bijgewerkt door Eclavyrr 9 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL