Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
nahhh krabbel heeft geholpen bij de eerste 12 boosters van mijn box.
enige kaart die de moeite waard was: Witchstalker
(willekeurig feit: boosters openen en autorijden tegelijk is gevaarlijk krabbel is levensmoe)
allereerst: meelij met krabbel.. zon waaghals verdient beter
de box in 2 x weg gedraft, mijn overige booster begon meteen goed!
Mutavault enScourge of Valkas schuiven gelijk mijn draak deck in,
en ik heb de nacht ervoor gedroomd van Ajani's Chosen en nog gekregen ook gelukkig kwamen de meeste slivers bij de rest terecht (zonder Sliver Queen win je tog niet) en die uitzonderingen wilde men wel met me ruilen voor n Archangel of Thune, iedereen blij!
erg blij dus! maar wat ik nog het interessantst vond is dat mijn ajani M14 donkerder is dan mijn M13 ajani, mijn hele booster leek wel te donker geprint te zijn, hebben andere mensen dit "probleem" gehad?
erg blij dus! maar wat ik nog het interessantst vond is dat mijn ajani M14 donkerder is dan mijn M13 ajani, mijn hele booster leek wel te donker geprint te zijn, hebben andere mensen dit "probleem" gehad?