Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw favoriete Battle for Zendikar kaart?

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ja, keuze te over! Wat is jouw favoriete kaart? Of mechanic, of thema, of wat dan ook! Van Battle of Zendikar dan wel te verstaan .

Is mijn favoriet! Ik vind dit zo'n gaaf en apart effect, ik kan niet wachten om hier een Commander game grondig mee te verstoren .
LegoRobster
9 jaren geleden
Ob Nixilis Reignited is mijn duidelijke favoriet! Als karakter vond ik Ob Nixilis al langer interessant, maar nu kun je er eindelijk ook in constructed mee gaan domineren!
Ik ben trouwens echt benieuwd welke rol Obbie gaat spelen in het Battle for Zendikar verhaal.
Joram
9 jaren geleden
Ik ga met je mee, magnus! Het effect is inderdaad erg gaaf en ik vind dat de kaart ook een erg mooie art heeft. Sowieso vind ik de art op veel van de nieuwe Eldrazi erg vet gedaan en ze lijken me geweldig in foil.
Reynaerd
9 jaren geleden
Voor mijn zijn de favorieten:
Alle full-art lands;
Oran-Rief Hydra
Endless One
Blisterpod
RadioDragon
9 jaren geleden
Kiora, Master of the Depths, without a doubt *readies flag*

maar daarna ben ik het wel met magnus eens. Void Winnower is een geweldige kaart, en ik denk dat hij nog weel in prijs omhoog zal gaan : )
 bijgewerkt door RadioDragon 9 jaren geleden
kolonelnick
9 jaren geleden
Void Winnower vind ik inderdaad echt een erg coole kaart. verder vindt ik de nieuwe drana erg gaaf. Conduit of Ruin en de nieuwe ulamog zijn ook gaaf.
Jeff
9 jaren geleden
Ik moet bekennen dat ik de hele set nog niet heb bekeken, dus maar even gauw de rares en mythics van de set bekeken:
Drana, Liberator of Malakir, Lantern Scout, Undergrowth Champion, Brutal Expulsion, Smothering Abomination, Zada, Hedron Grinder, Bring to Light en Sire of Stagnation zijn allemaal kaarten die me om de ene reden of de ander aanspreken, maar een echte favoriet aanwijzen lukt me niet...
Twigwalker
9 jaren geleden
Ik heb ook nog niet alles bekeken, maar Zada, Hedron Grinder vond ik meteen erg gaaf en wel commander waardig. Of ik er ook echt een deck omheen ga bouwen weet ik nog niet, maar als ik een foil open dan moet het haast wel
Jeff
9 jaren geleden
Zada lijkt me vooral erg tof om omheen te bouwen in standard. Kaarten als Titan's Strength of zelfs Become Immense worden zo gaaf. Zeker als je al een Dragon Fodder en/of Hordeling Outburst hebt gecast...
Kurisu
9 jaren geleden
Zulaport Cutthroat een leuke versie van Blood Artist niet even geweldig maar nog steeds de beste kaart in de set voor mij
LegoRobster
9 jaren geleden
Quote:
Kurisu 21-09-2015 om 16:31
Zulaport Cutthroat een leuke versie van Blood Artist niet even geweldig maar nog steeds de beste kaart in de set voor mij

Hij wint bij mij in ieder geval de favoriete uncommon award
Ik ga sowieso proberen dit ding goed te misbruiken in standard.
cgroos
9 jaren geleden
Ik vind Serene Steward een heel goeie kaart.
-2/2 voor 2
-Goeie creature types Human en Cleric
-Super creature type Ally
-Mooie art
-Is eindeloos mee te combineren
Saint
9 jaren geleden
Voor mij:
nielsvd
9 jaren geleden
De twee kaarten die mij echt aanspreken zijn Smothering Abomination en Zada, Hedron Grinder beide gaan zo mijn commander decks in

Ook Emeria Shepherd vind ik wel erg tof voor mijn engelen reanimator EDH
 bijgewerkt door nielsvd 9 jaren geleden
RadioDragon
9 jaren geleden
@saint, a fellow member of the kiora club?
Dordledum
9 jaren geleden
De dikke elementals met landfall voor mij en alle landjes natuurlijk!
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Nilixen
9 jaren geleden
Mijn favoriete kaart is Bring to Light. Van die toolbox kaarten, zoals oa Birthing Pod, zijn altijd heel erg handig.
ebonpraetor
9 jaren geleden
Nog niet een full-art landje genomineerd?!
Island (link is er nog niet) is mijn favoriete BFZ kaart.

Gezien de prijzen en onbeschikbaarheid van de fat packs ben ik daar niet de enige in, vermoed ik.

Daarnaast: Bring to Light en Emeria Shepherd vind ik nog wel leuk.
 bijgewerkt door ebonpraetor 9 jaren geleden
Krabbel
9 jaren geleden
Thomasvdk
9 jaren geleden
Ik spaar planeswalkers met emblem, dus de vraag is voor mij niet zo moeilijk.

Maar ik hoop met de prerelease toch andere kaarten te pullen. Bijv: Drana, Liberator of Malakir, Dragonmaster Outcast, From Beyond, Noyan Dar, Roil Shaper, Fathom Feeder en Benthic Infiltrator. Natuurlijk moet je even niet op de kleuren letten. Maar als er iets van deze kaarten tijdens de prerelease open en een planeswalker, dan ben ik een blij man
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL