Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is nou volgens jullie een tof keukentafel(casual) deck?

LordWhooT
10 jaren geleden
Goedendag mensen!

ik ben aan het kijken voor ideetjes om de keukentafel onveilig te maken, maar wel dat het leuk is en blijft natuurlijk.

dus zoals het kopje het al prijs geeft, wat is nu volgens jullie, een tof keukentafel(casual) deck voor 1vs1 of meer?
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
legacy
Fires
door robbertvanderkleij6 jaren geleden
Creatures en beuken! Tenminste, dat vind ik leuk
Blasty
10 jaren geleden
Need more parameters...
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Alles Commander!
JT
10 jaren geleden
Ik ben het wel eens met Magnus
Dat vind ik wel het leukste, maar casual deckjes speel ik ook wel redelijk mee, vind daarin vooral de afwisseling leuk, ik wil niet steeds met hetzelfde deck spelen, dat wordt het saai.
Ik heb dan ook veel verschillende decks, meeste wel creature based, maar ook een burn en een mill deck, de meeste kunnen nog veel verbeterd worden, maar omdat het voor de keukentafel is, is dat niet erg belangrijk (degene waar ik tegen speel hebben vergelijkbare decks, ook niet overpowerd, niet modern ofzo).
Selridion
10 jaren geleden
Het leukste deck.. is een deck dat je zelf bedenk, dan uitprobeer, dan aanpas en na veel gepruts dan uiteindelijk kei goed is !

Voor mij is zeker de helft van de lol van een deck het in elkaar zetten! En als je inspiratie nodig heb! zoek mensen om tegen te spelen en je zit zo weer vol met ideen
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
Selridion 06-11-2013 om 00:19
Het leukste deck.. is een deck dat je zelf bedenk, dan uitprobeer, dan aanpas en na veel gepruts dan uiteindelijk kei goed is !


Helemaal mee eens! Aan de keukentafel gaan decks wat mij betreft om het hebben van een plan en als je dat plan af en toe uit kunt voeren dan is dat supertof en heb je een hoop lol.
Een paar voorbeelden:
Manadorks + Essence of the Wild + Feed the Pack (verouderde lijst, maar voor het idee):


Een deck dat schijt heeft aan het spelen van goede kaarten, ik speel wel met jouw goede kaarten:
casual
MineMine, Mine!
door Jeff6 jaren geleden


Mono-Mythics (en rare landjes) van marcoboth:
[d]2203[/d]

Punt is: bedenk een thema voor je deck en stick to it! Dat is echt een manier om gegarandeerd toffe avonden te hebben met je casual decks.
Eclavyrr
10 jaren geleden
Mijn favo keukentafel deckjes zijn
Piraten thema:
[d]1059[/d]

En masse lifeloss:
[d]8466[/d]
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top