Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ja indd lekker kort door de bocht. had de waarschijnlijk meest overpowered kaarten en voor mij de beste flavor. had de beste guilds vind ik.
Dus Dainank graag even duidelijk zijn.
innistrad, niet alleen het leukste limited aangezien zo'n beetje elke kaart die erin zat speelbaar was, het bracht ons ook een aantal te gekke stapels.
Ik heb de neiging om te trollen en Homelands te zeggen, maar zal toch een serieus antwoord geven:
Mirage (en samenhangend Visions
met als alltime favo kaarten uit de set Flash en Cadaverous Bloom
Waarom? heel simpel, ik vond de set erg goed in thema, en dit was destijds mijn favoriete set om te spelen omdat je ontzettend leuke combo deck ermee kunt maken. Ik denk dat Lorwyn (lore) en Urza Block (powerlevel) ook hoog in het vaandel staan, maar ik ga voor de serie de mij het meest geinspireerd heeft om creatieve decks te bouwen.
Ik denk in de 2,5 jaar dat ik speel, dat ik het Return To Ravnica block het leukst vind tot nu toe, maar zeker ook het Innistrad block, vanwege de super mooie art!
Bij M13 ben ik actief gaan spelen en ben ik ook begonnen met FNM's, draften en standard (daarvoor alleen casual en duels of the planeswalkers op de pc). Die set vind ik daarom erg leuk.
Theros vind ik denk ik de leukste set. Ik ben groot fan van de goden en hun equipment en ik vind de flavor van de set ook erg goed.