Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat was je eerste deck

offspring
2 maanden geleden
Leuk topic dit!

Mijn eerste deck weet ik niet precies meer. Ik startte rond het Urza block, maar mijn eerste kaarten kwamen uit een Portal starter kit met Whiptail Wurm als - letterlijk - grote favoriet. Mijn eerste booster was van Ice Age en ik weet nog dat ik een deckje had met drie Pikemen erin. Maar toen ik het spelletje begreep, speelde ik een mono groen deck met Elvish Piper en Thorn Elemental waar ik helemaal gek op was.
piano
2 maanden geleden
Ik had een Unlimted/Revised/Legends deckje wat eigenlijk oude kaarten van mijn oudere broer en oudere buurjongen waren. Soort van 2x Force of Nature, 4x Llanowar Elves, 4x Giant Growth, 1x Storm Seeker, 1x Craw Giant een aantal keer Fog en verder weet ik het niet meer goed genoeg. Ik had als jonge tiener helemaal geen geld om een MTG hobby te bekostigen en 2x 8,50 gulden voor de Force of Natures en 4,50 voor Storm Seeker was eigenlijk al te gek. De andere kaarten kon ik daarentegen gratis krijgen.

Storm Seeker en Force of Nature hebben wat mij betreft nog steeds de gaafste art ooit.
 bijgewerkt door piano 2 maanden geleden
SceneFizza
2 maanden geleden
Mijn eerste deck was een starter met oa Thorn Elemental erin, ik denk dat dit rond de 7th of 8th edition was. Daarvoor kocht ik losse boosters en probeerde met een relatief willekeurige stapel kaarten potten te breken.
Dat lukt niet.

Ik kocht in de tijd allerlei losse boosters bij een zaakje wat Boerre oid heette. Die deed aan modeltreinen en allerlei andere ruilkaarten of verzamel bende. Hij had een vreemde connectie met Australie, waardoor er voor een scherpe prijs portal 3 boosters lagen. Ook stronghold, ice age en urza’s saga waren verkrijgbaar. Daarna werd het vooral 7th en 8th. En de eerste un-set, waar ik helemaal niets van begreep.

Ik weet er verder niet veel meer van, behalve dat ik toen de meeste regels niet echt begreep.
jelmerz77
2 maanden geleden
Oef dat is lang lang geleden….
Na geklooi met stapels kaarten (wil het niet echt decks noemen, we hadden geen idee wat we aan het doen waren)
Ergens begin 96 eerste echte deck gemaakt met Necropotence, Demonic Consultation en Knight of Stromgald….
Necrosummer!
Daarna in tempert block was een deck met Tradewind Rider een ding (een deck waar ik totaal niet mee kon spelen eerlijk gezegd 🤪)

Tering ik ben oud….
Ilan16
2 maanden geleden
Ik leerde magic spelen van mijn neef toen ik 11 jaar was en speel nu zo ongeveer 3 jaar magic. Ik kreeg voor mijn verjaardag een starter kit deck
en dit planeswalker deck
 bijgewerkt door Ilan16 2 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 25 posts
  • Laatste post Ilan16 2 maanden geleden
  • Gemaakt door Tancred 2 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top