Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat zat in jouw eerste booster?

SanderPostma
7 jaren geleden
Mijn eerste booster zat in eenIntro Pack Khans of Tarkir: Mardu Raiders en er zat een Polluted Delta in. Het eerste wat ik dacht was, nah wat een kutkaart, kost je leven!! M'n broer ging wel helemaal uit z'n dak
marcoboth
7 jaren geleden
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Hoe geweldig sommige commons en uncommons overkwamen is een gedeelde ervaring. In het begin was elke kaart bijzonder .
jjv
7 jaren geleden
Me eerste booster opende ik tijdens een draft waarbij me gelijk het spel werd uitgelegd en de eerste kaart die ik daaruit trok was Craterhoof Behemoth, het was een super kaart tijdens de draft en nog steeds 1 van me favoriete kaarten
Pelgrim1994
7 jaren geleden
Me aller eerste booster die ik toen van me vader kreeg weet ik niet meer, toen was ik ergens rond de leeftijd van 6/7. Ik weet nog wel dat ik een Ugin, the Spirit Dragon uit me eerste booster had toen ik een paar jaar geleden weer begon met spelen.
kolonelnick
7 jaren geleden
Mijn allereerste booster kwam uit als ik mij niet vergis. Deze zat bij het rood/zwarte pre-con deck wat ik gekocht heb. Hier zat een Chandra's Phoenix in. De eerste mythic die ik ooit geopend heb was Olivia Voldaren uit het originele innistrad block.
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ik heb de (rare) kaart uit mijn allereerste booster nog!

Ik was toen net begonnen met Magic te spelen op de vrijdag na school (we gaan even heeeeeel ver terug naar 1994/1995) en ging toen samen na afloop met een vriendje nog even langs de lokale stripboer, want die verkocht ook Magic kaarten! Hij had er nog twee van een wat oudere set en we hebben toen iedereen een booster gekocht. Ik was toen zo jaloers op hem, want hij had een dikke draak (Shivan Dragon) en ik had zo'n dom landje.
Het was dan toevallig wel in de kleuren van mijn deck en ik heb deze toen maar gehouden, mocht ik hem ooit willen spelen.

Qua kwaliteit is hij gelukkig nog VG/EX aangezien ik hem heel lang niet gespeeld had en toch wel snel op sleeves ben overgestapt omdat ik me dood irriteerde aan het feit dat sommige kaarten gewoon niet meer te schudden waren.

De kaart zit nu in mijn Glissa Commander deck en is niets minder dan de Bayou
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Morph
7 jaren geleden
Mijn eerste kaarten stammen uit dezelfde periode als Eclavyrr. Helaas had ik met name 4th edition gekocht omdat dat destijds de nieuwste serie was. Ik had heel veel Duals kunnen hebben..

Het was niet echt een booster maar een Deckbox, wie kent ze nog:

Wat ik me herinner is dat we Fireball en Disintegrate helemaal geweldig vonden, en er dus ook al snel achter kwamen dat counters zoals Power Sink dus goede kaarten waren. Ik was de enige die een Counterspell had Unconditional Counter....DAT was Goed!

En mijn boer had een Aladdin's Ring welke we zwaar overpowerd vonden
Robb1608
7 jaren geleden
Mijn eerste booster was er eentje uit de fatpack van alara reborn, met daarin een Sen Triplets. Vervolgens de rest van de fatpack opengemaakt en daar zat er nog een in! Achteraf best gestoord haha!
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Windswept Heath, ik ben begonnen met Khans of Tarkir. Gelijk tegen een hoop kaarten kunnen ruilen. =]
Farone
7 jaren geleden
mijn eerste booster was van Portal, maar geen idee welke de rare was erin, is al gauw 18 jaar geleden denk ik...
Teferi
7 jaren geleden
In mijn eerste Starter booster zat een Fire Tempest.
In mijn eerste booster uit een normaal block, Invasion, zat een Nightscape Master.
Dwergkip
7 jaren geleden
Wat er in mijn eerste booster zat, geen idee.
Ben begonnen met een dual deck Eldrazi.
Daarna een boosterbox Dragons of Tarkir gekocht. Dus dat waren eigenlijk gelijk 36 boosters. En die maakten we gewoon open en gingen daarna kijken wat we nodig hadden. Geen idee wat belangrijke en dure kaarten waren. Dat kwam later pas
Blizzardfox
7 jaren geleden
Mijn eerste zelf gekochte Booster Rise of the Eldrazi, en ik kreeg er een Linvala, Keeper of Silence, en een foil Inquisition of Kozilek toen waren ze nog redelijk oke qua prijs maar nu owh my.. maar toen had ik ze al weg gegeven
 bijgewerkt door Blizzardfox 7 jaren geleden
Waus
7 jaren geleden
Van 15+ jaar geleden weet ik het niet meer...

Toen ik weer was begonnen na zo'n 10+ jaar niet te hebben gespeeld, was het een Foil Birds of Paradise met Grim Lavamancer die ik uit de eerste booster trok tijdens een prerelease.
 bijgewerkt door Waus 7 jaren geleden
TwanTheMagicer
7 jaren geleden
The Gitrog Monster

voor de rest als ik losse boosters koop, dan krijg ik er echt nooit iets goeds uit.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
BluezamX
7 jaren geleden
Eerste booster uit het Intro Pack Born of the Gods: Insatiable Hunger gaf me een Mistcutter Hydra... Veel vroege games gewonnen met een 7/7 Haste die niet gecountered kon worden :')

Eerste Planeswalker en Mythic uit een Deckbuilder's Toolkit 2015, namelijk Jace, the Living Guildpact en Karametra, God of Harvests. Beide niet super goed, maar wel super gaaf!
StanleyW
7 jaren geleden
Mijn eerste booster gaf mij een Mizzium Transreliquat. Ik had destijds alleen een beatdown deckje, maar ik wilde mijn nieuwe rare zo graag spelen dat ik een enkele Tundra Kavu aan dat deck had toegevoegd zodat ik de tweede ability kon betalen.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
@StanleyW: dat is echt briljant . Niet eens een Island...nee, een Tundra Kavu! Die heb ik niet meer gespeeld sinds ik een Coalition Victory deckje had gemaakt in the good old days .
StanleyW
7 jaren geleden
Hehe, tsja, de art van de Kavu's spraken erg tot mijn verbeelding en waren in eerste instantie de reden dat ik magickaarten begon te sparen. Ik gebruikte elk excuus om er meer in mijn deck te stoppen
merc1
7 jaren geleden
Ik denk een Cursed Scroll
Toen je nog bij de intertoys kaarten kon kopen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 40 posts
  • Laatste post merc1 7 jaren geleden
  • Gemaakt door marcoboth 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL