Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
ik ben juist nieuw in Magic the Gathering,
ik heb het tot hier toe alleen nog maar op men console gespeeld (Magic the Gathering duels of the planeswalkers 2013).
Maar met een echt deck lijkt het mij wel anders
Mijn vraag is nu welk deck of pack ik nu het beste kan aankopen...
ik heb het starters pack large al zien staan en een fat pack...
zijn dit aanraders of best toch iets anders?
je kan dezelfde deck als daarop ook kopen alleen moet je dan de kaarten appart kopen . Een event deck is ook altijd goed . of gewoon een introdeck
rood is makkelijk voor te spelen
Duel Decks: Heroes vs. Monsters of een van de Intro Pack Theros (krijg je 2 boosters bij) zijn leuk om mee te beginnen.
Met een Fat Pack heb je meteen een super handige doos, genoeg land en deckdoosjes om te beginnen.
het probleem is ook dat ik soms zelf niet weet wat ik doe
en ik had ook gelezen hier op het forum dat het starters pack large wel goed was om te beginnen.
en ik heb ook nog niet direct iemand om tegen te spelen buiten mijn vriendin (die er niets van kent maar wel wil leren)
hmm starterpack is een optie maar ik weet niet of je nou al de spullen die er in zitten gaat gebruiken
ikzelf bewaar mn kaarten in dozen inplaats van binders bijvoorbeeld. en ik gebruik gewoon dobbelsteentjes voor counters
toen ik begonnen was heb ik de volgende spullen gekocht: D6 Dice Set : dobblesteentjes die je als counters / en als + wat dan ook kan gebruiken Sleeves : sleeves om je kaarten mooi te houden (voor 2 decks heb je wel zoon 3 packs van 50 nodig Deck Box : om je deck met sleeves makkelijk mee te kunnen nemen
als je daar een duel deck boven op gooi heb je al heel wat toch ? of een fatpack + boosters als je meer geld er aan uit wil geven
ps ik vind return to ravnica en vooral gatecrash wel gaaf voor mee te beginnen..!