Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik hoorde bij de bespreking van de nieuwe set op youtube dat veel mensen de nieuwe art of de shocklands minder vinden dan de oude. Voor de Hallowed Fountain ben ik het daar helemaal mee eens maar voor,
vind ik de nieuwe art veel mooier.
Er zit beter diepte in en doordat het ook veel rustiger is vind ik het beter passen bij het gevoel van een vergeten tombe die het hoort te zijn.
MagnusMagicus 06-03-2012 om 09:29
Elke keer als ik dit topic zie, heb ik dit liedje in mijn hoofd .
Ik vind Dark Depths wel cool, omdat je er eigenlijk niets aan ziet, tot je je realiseert dat dat zwarte vlekje een mens is, en de schaduw onder het ijs Marit Lage
Een mens? Ik zie er meer een soort octopus monster achtig (kraken) ding in
Goed... dankzij Xarian heb ik nu een mental image van La Blue Girl in mijn kop als ik Vraska speel.... Ik heb vroeger al vrij snel geleerd om eerst een synopsis van een serie te bekijken vooraleer je hem download/koopt en gaat kijken. In elk geval om het genre te weten. heb nog steeds nachtmerries van Urutsokidoji