Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magiccon Playtest cards van Unknown w/ Gavin aangeboden

BluezamX
3 maanden geleden
Album met kaarten

In principe zijn het random magic kaarten (geen idee welke) met een papiertje erop geplakt met de playtest card. De kaarten zijn NM, behalve Windmill Slam en The Zassacre Zirl, die heb ik EX gekregen (beide hebben een beschadigd hoekje, verder fine).

Let me know als je interesse hebt, dan komen we vast tot een mooie trade
Cobaltius
3 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
In principe zijn het random magic kaarten (geen idee welke) met een papiertje erop geplakt met de playtest card.

Ik heb een lampje gebruikt om door de playtest kaarten die ik heb heen te schijnen om te zien welke kaarten er onder zitten. Voor zover ik kan zien zijn alle kaarten onder de stickers de basic landjes die je van de land station krijgt.
WYSE1
2 maanden geleden
Quote:
21 uren geleden
Album met kaarten

In principe zijn het random magic kaarten (geen idee welke) met een papiertje erop geplakt met de playtest card. De kaarten zijn NM, behalve Windmill Slam en The Zassacre Zirl, die heb ik EX gekregen (beide hebben een beschadigd hoekje, verder fine).

Let me know als je interesse hebt, dan komen we vast tot een mooie trade


Hoi ik zou wel interesse hebben in de Zassacre Zirl. Is het mogelijk om alleen die te traden of over te nemen?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post WYSE1 2 maanden geleden
  • Gemaakt door BluezamX 3 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top