Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Veel Double Masters, Theros Beyond Death en Outlaws of Thund

Jace04874
1 maand geleden
Hoi allemaal, na ruim 16 jaar uit MTG weg te zijn geweest ben ik net weer terug. Ik ben begonnen met twee dozen Double Masters, Theros Beyond Death en een doos Outlaws te openen. Best wat leuke kaarten uit getrokken. Ik heb ook nog sealed producten te ruil. Zelf zoek ik vooral naar kaarten die ik vroeger in mijn verzameling had, maar ook voor nieuwe kaarten sta ik open. Ik heb vooral iets met leuke commons en uncommons, met full arts, foils, e.d. heb ik daarentegen niet zoveel.

Omdat ik hier net nieuw ben gaat mijn voorkeur uit naar ruilen irl in de omgeving Leiden of bij BoM.

De sealed producten die ik te ruil heb:
Double Masters booster box (3x)
Avacyn Restored gift bundle (2x)
Guilds of Ravnica gift bundle (2x)
Theros: Beyond Death gift bundle (4x)
Wilds of Eldraine gift bundle (2x)
Brothers' War gift bundle (2x)
Double Masters box topper (1x)
Kamigawa sleeved booster (1x)

Ultra Pro Playmat met Magic the Gathering art (2x)
Wall Scroll Ikoria: Lair of Behemoths: Savai Triome (1x)
 bijgewerkt door Jace04874 1 maand geleden (Typefoutje)
Jace04874
1 maand geleden
Update tijd. Er zijn vrij veel haves bijgekomen. Met name uit Foundations, Double Masters en Outlaws. De wants zijn een stukje bijgewerkt. Nog steeds sta ik open voor suggesties over goede commons en uncommons, veelgespeelde artifacts en kaarten uit oudere sets, elven voor in een Lathril, Blade of the Elves commander deck en sealed producten.

Ook is er inmiddels succesvol geruild met Wodi! en VanBazel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL