Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hoi. Ik zie dat je interesse hebt voor een aantal klassieke dubbel-landjes. Dat is natuurlijk prima ! Maar ik hoop wel dat je beseft dat daar een stevig prijskaartje aan hangt. Een Dual kost typisch tussen de 200 en 800 euro. Dat hangt van het land af, en ook van zijn toestand. Je geeft verder aan dat je graag kaarten wilt ruilen. Okay. Maar dan zal je flink wat rares en mythics (zeg vanaf 10 euro) in een file moeten zetten en die hier posten, wil je met iemand tot een ruil komen. Ik denk daarbij ruwweg aan 1 Dual land voor 40 van jouw rares.
Hey Mango, bedankt voor de headsup. De prijzen zijn vergeleken met 25 jaren inderdaad erg gestegen. Maar daar heb ik al rekening mee gehouden en daarom probeer ik te ruilen met m'n eigen (dubbele) dual lands .
Voor een overzicht van m'n kaarten kan je bovenstaande link gebruiken.
Als je dual landen wilt ruilen tegen dual landen, zet dan a.u.b. beide groepen in jouw post hierboven. Wellicht komen we tot een deal. Ik zal contact met je opnemen.
Beide groepen als in, welke ik heb en voor welke ik ze wil ruilen? Ik hoef niet perse een dual vs een dual ruilen. Heb nog meer andere kaarten die ik wel wil ruilen voor bovenstaande dual landjes.
Mango,
Als je op de link drukt van Eendje kom je bij een zeer uitgebreide verzameling kaarten. Tevens ook kaarten met een aanzienlijke waarde die hij dubbel heeft en aangeeft te willen ruilen.
(Je kan op de subtab klikken van de waarde waardoor deze automatisch van hoog naar laag gerangschikt staat).
Succes met ruilen
Zoek je alleen Duals, Eendje? Die heb ik namelijk niet (en niets dat erbij in de buurt komt), maar mocht je iets anders zien bij mijn haves (zie profiel) dan hoor ik het graag. Heb namelijk wel interesse in aantal kaarten