Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
met enige prioriteit zoek ik Progenitor Mimic en een Council of the Absolute.
Ik heb een speciale sectie (tijdelijk aanbod) in mijn "haves" voor die twee kaartjes, maar eventuele andere kaartjes uit mijn haves mogen ook. Die speciale sectie is alleen beschikbaar voor die twee kaartjes. Eventuele andere wants van mij mogen natuurlijk ook aangeboden worden (graag zelfs), maar daar gaan die kaartjes niet voor weg.
Inmiddels is bovenstaande niet meer van toepassing, met dank aan Harakesh
Maar er zijn nog wel andere kaartjes die ik zoek, zie mijn bomspot. Zoals de Finnen zeggen: Kiitos!
En als een moderator heel vriendelijk wil zijn om de titel van het onderwerp te veranderen naar in gezocht door woodcutter (of in het Nederlands: gezocht door houthakker). Mijn dank is groot! Kiitos.
Grote update van mijn bomspot, momenteel met enige voorrang op zoek naar de laatste twee kaartjes uit Innistrad: een Snapcaster Mage en Geist of Saint Traft.
Een klein keukentrapje deze keer. Ben nog bezig de Saviors of Kamigawa wants aan te vullen, tevens heb ik ook nog een hele stapel foil landjes (en andere niet-rare foils) liggen om aan mijn haves toe te voegen. Let op deze ruimte.
Weer wat aandacht voor deze topic. Wie-o-wie helpt mij aan die Worldwake & Journey Into Nyx kaartjes? Oh en bezwaar als iemand de andere wants heeft, is er natuurlijk ook niet. Bedankt!
Tijd voor een nieuwe vraag:
wie heeft er het vinyl speelmatje behorend bij het Challenge Deck: Defeat a God voor mij? Geen idee wat het waard is, maar daar komen we vast wel uit (ik kan ook creabea een cake of koekjes voor je bakken).
Verder zoek ik nog 2 kaartjes voor mijn conspiracy set en heb ik nog een paar Journey into Nyx en Worldwake wants. Wie-o-wie helpt me? Alvast bedankt!
En weer een kleine update. Wie-o-wie helpt me aan die laatste kaartjes voor de worldwake/conspiracy/journey into nyx sets (en alle andere wants mogen ook). Momenteel zoek ik niks buiten deze wants. Dus als je niets ziet, wat jij hebt, bij mijn wants, zeer waarschijnlijk is er dan geen deal mogelijk.
Alleen op volledig uitgewerkte ruilaanboden wordt ingegaan, anders wordt je genegeerd.