Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

1e commander deck (budget)

Truytske
6 jaren geleden
Hallo iedereen,

Ik speel al een aantal maanden casual aan de keukentafel met vrienden en mijn vriendin.
Recent ben ik eens mee gaan doen met draft en zag toen andere mensen commander spelen.
Ik heb bij hen wat informatie ingewonnen en ik zou graag mijn eigen commander deck bouwen.

Ik zoek echter (omdat het mijn eerste deck is dat ik zelf ga bouwen voor commander) naar toffe budget commander decks zodat ik voor niet teveel centjes toch een tof deck kan bouwen en meespelen.

Ik speel graag GROEN. Meestal in combinatie met rood en/of blauw. Ik ben eveneens enorm van de laatste merfolks en helemaal fan van Elves.

Kunnen jullie mij misschien helpen en een precontructed aanraden die ik dan kan tweeken? Of weten jullie misschien een leuke decklist?

Ik sta open voor alle advies en commentaren.

Alvast bedankt,
Maarten
Magicfreak
6 jaren geleden
Tana, the Bloodsower is misschien een leuke commander voor jou. Hij heeft partner, wat wil zeggen dat je twee commanders kan hebben als je beide partner hebben.
MarcelN
6 jaren geleden
Goed dat je aan commander gaat beginnen! Leukste format naar mijn bescheiden mening. Als t je eerste deck is zou ik aan een pre-constructed deck denken.

Commander 2015: Swell the Host

Is een cool deck, met 2 leuke commanders (Ezuri, Claw of Progress en Prime Speaker Zegana.

Die kun je dan gaan uitbreiden/verbouwen tot een deck wat helemaal bij jou past. Sowieso is ie uit t doosje speelbaar en je krijgt voor 40,00 voor 100,00 BoM kaartwaarde.. good stuff!
Truytske
6 jaren geleden
De precontructed leken me inderdaad al goede value. Maar ik was helemaal niet zeker of ze wel iets voor mij zouden zijn.

Vooral Zegana lijkt me wel leuk.