Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
het had geen effect op mijn tegenstander hj kon niks!.
ik ben nu aan het rekenen.
maar magnus wil jij kijken of het scenario klopt?
of dit allemaal van de regels mag?
Helaas duurt het vele beurten om dit op tafel te krijgen en zonder je opponent wel de kans te geven om gemakkelijk te boardwipen , maarja aggro elf decks zijn altijd zo: win voordat er een boardwipe kan komen anders verlies je.
Voor de volgende keer moet je wel hiermee rekening houden: Je mag alleen de multikicker van Joraga Warcaller betalen als je hem cast. Niet als je hem in het spel gooit met Nissa Revane. Ook zeg je dat je 4x Elvish Archdruid gebruikt om mana te maken, maar 2 daarvan zijn pas net in het spel gekomen en kunnen dus nog niet tappen voor mana (summoning sickness).
Caspertimmermans 31-12-2012 om 22:18
te tap ability staat los van de sommuning sickness... geloof ik maar die nissa regel wist ik niet.
Nee helaas, een creature mag niet aanvallen of activated ability's gebruiken zolang die summoning sickness heeft. En dat andere is niet perse een Nissa regel, maar meer gewoon over het algemeen. Als je de Joraga Warcaller bijvoorbeeld met Elvish Piper in het spel legt, mag je de Multikicker ook niet betalen omdat dat alleen mag als je hem cast.
Cas146 01-01-2013 om 10:30
Hij deed gewoon 2134 damage, de Pariah was destroyed, vergeet dat niet.
Ik weet niet of dit tegen mij was of tegen het eerste bericht van Magnus , maar ik weet dat de pariah vernietigt was (Nullmage Shepherd zijn ability mag dan wel weer gebruikt worden zodra die in het spel ligt). Ik legde alleen uit dat zijn elfjes niet zo sterk waren als dat hij dacht en dat hij dus minder damage gedaan zou hebben.
Hier kloppen een paar dingen niet, Ezuri sterft aan de legend rule en zoals twigwalker al zei je mag niet multi kickeren. Je doet dan nog maar tussen 100 en 200 damage