Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik had het idee om een red/white angel tribal commander deck te maken, maar dit lijkt me moeilijk aangezien de meeste angels een hele hoge mana cost hebben. Via kaalia of the vast zou je ze snel en gemakkelijk kunnen spelen, maar ik zou liever een echte angel hebben als commander, en als het mogelijk is zelfs alleen maar angels. Ik weet niet of dit doenbaar is maar ik vroeg me af of jullie enig advies hadden om dit te laten werken.
Als er iemand een soortgelijke deck heeft ben ik ook geïnteresseerd om de kaartlijst eens te zien.
Rood/wit is niet de beste kleuren combinatie in Commander maar laat dat je niet tegenhouden.
Wel zul je moeite hebben met ramp/carddraw dus daar zul je iets op moeten verzinnen.
Ook moet je voor jezelf bepalen wat voor soort strategie je wil toepassen en welke kaarten daar goed bij zouden kunnen passen.
Heb je zelf al een (deel van) een decklijst? Je kunt het deck al op de Bazaar zetten, dan kunnen we nog makkelijker tips geven over wat je zelf al bedacht had!
Verder heeft Boros wel wat zwakke punten, maar is het uitstekend in creature / enchantment removal (zowel single target als boardwipes), en kan veel met aura's en equipments doen. Sunforger is zeker aan te raden!
Ja, dat vind ik wel een goede optie. Als je Rienne of Shalai als Commander speelt, kun je best groen alleen gebruiken voor mana ramp, en kun je eventueel ook Sigarda, Heron's Grace en Sigarda, Host of Herons spelen. Ok, en Gabriel Angelfire, maar dat is niet echt de moeite waard .