Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Angel Deck

wraitlordnr1
12 jaren geleden
Hallo allemaal,

Hier weer een deckje waar ik heel graag wat commentaar op zou willen hebben. Graag opbouwende kritiek natuurlijk De restrictie voor het deck is: Alleen vrouwen! (Behalve natuurlijk de land kaarten).

Omdat we nog niet zo lang spelen, hebben we nog niet zoveel kennis van goede kaarten. We willen het deck aan de andere kant ook betaalbaar houden. De dure kaarten in het deck hebben we per toeval uit boosters getrokken Als je kaarten aanraadt, zou het fijn zijn als er enige balans is in de waarde van de kaarten, want alleen dure kaarten aanraden is niet behulpzaam.

casual
Angel Deck
door wraitlordnr15 jaren geleden

Bedankt

Marianne & Thomas
 bijgewerkt door wraitlordnr1 12 jaren geleden
wraitlordnr1
12 jaren geleden
Allereerst natuurlijk bedankt voor diegene die al gereageerd heeft Zijn er meer mensen die kaarten kennen die goed in een wit lady deck kunnen en die niet al te duur zijn?

mvg
kv83
12 jaren geleden
Commentaar geven op een casual deck dat vooral op flavor gebaseerd is is vrij moelijk. Engelen zijn voornamelijk vrouwelijke wezens in de Magic wereld, dus als je zoekt naar het type engelen kom je vast genoeg tegen. Daarnaast zijn er een hoop witte humans zoals Thalia, Guardian of Thraben of Azorius Justiciar (waarbij er bij de laatste ook mannelijke Justiciars bestaan, alleen is er een vrouwelijke afgebeeld). En andere leuke optie is Hero of Bladehold. Deze is ontzettend sterk en zou je makkelijk bij moeten kunnen ruilen omdat deze ook een prerelease kaart was en net uit standard is geroteerd. (Beide versies tonen een vrouw. De prijs hier op BoM lijkt me nog niet helemaal uptodate (kan het mis hebben))

Deels van het plezier lijkt me juist om zelf op ontkenning te gaan Succes!
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
borenas
11 jaren geleden
Mogelijk zou een Blinding Angel niet missen in dit deck, als deze schade doet kan je tegenstander niet aanvallen in zijn of haar volgende beurt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL