Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander building challenge

Jasper90
4 jaren geleden
Hoi Allemaal,

Bij deze wil ik iets nieuws proberen, want ik heb al een behoorlijke tijd terug een idee om een Nekusar, the Mindrazer commander deck te maken, maar doordat deze commander zijn populariteit verloor vanwege allerlei wheel effecten dacht ik wat nou als ik een challenge maak waarbij elke persoon maar 1 kaart per keer nomineert om in het deck te komen. Hierbij de regels:

1. 1 kaart per persoon. Graag ontvang ik ook een reden met waarom dit in het deck "moet".
2. Geen wheel effecten.
3. Het moet fun zijn om mee te spelen, maar ook om tegen te spelen.
4. Redelijk budget, of ik moet de kaart in bezit hebben. Mocht ik de kaart niet in bezit hebben dan vraag ik de desbetreffende persoon om een vervangende kaart

Dit is het deck, dit zal regelmatig een update krijgen met name er meer kaarten worden genomineerd

Ik ben benieuwd of dit aanslaat, bij positief commentaar wil ik dit vaker gaan doen. Andere mogen dit nadoen.
Awvanzijl
4 jaren geleden
Ik verwacht dat je in ieder geval een eiland nodig hebt.
MarcelN
4 jaren geleden
Howling Mine maar doen?
Blasty
4 jaren geleden
Dan moeten er wel minimaal 62 personen mee gaan doen.

Maar mijn inzending is Improbable Alliance.
Geen zieke kaart, werkt goed met je commander maar ook in z'n eentje. Lekker budget.
Jasper90
4 jaren geleden
Quote:
55 minuten geleden
Ik verwacht dat je in ieder geval een eiland nodig hebt.

Ik voeg een island toe
Jsterck1
4 jaren geleden
Ik heb zelf een redelijk standaard Nekusar deck, wel uitgerust met enkele wheel kaarten.

Maar de eerste kaart waar ik altijd aan denk is Fate Unraveler, redelijk budget denk ik toch. Ook niet echt overpowered op zich.
Maar het feit dat je eigenlijk je commander ability kopieert zorgt wel voor een ongelooflijke boost in tempo.
Awvanzijl
4 jaren geleden
Naast een eiland zul je ook een mountain nodig hebben voor Magus of the Wheel....
thegeertfiles
4 jaren geleden
Ik denk aan Helm of the Ghastlord. Die gaat elke keer af als Nekusar, the Mindrazer damage doet. Maar je tegenstanders zullen deze combinatie niet zo waarderen. Dus daarom ga ik voor de vriendelijkere variant Curiosity.

Mijn inzending is dus Curiosity.
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Naast een eiland zul je ook een mountain nodig hebben voor Magus of the Wheel....

Regel 2 van het topic is geen wheel-effecten... dus de Magus mag niet meedoen, neem ik aan. Een Mountain daarentegen vind ik wel een lumineus idee!
 bijgewerkt door MarcelN 4 jaren geleden
nielsvd
4 jaren geleden
Ik zat te denken aan Ob Nixilis, the Hate-Twisted
RSelen
4 jaren geleden
Dan kan Blue Sun's Zenith ook toegevoegd worden als finisher.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Dan kan Blue Sun's Zenith ook toegevoegd worden als finisher.

En als alternatief nogMinds Aglow!
Stalkative
4 jaren geleden
Ik zat aan Prosperity te denken, maar toen ik ging opzoeken hoe die ook alweer heette kwam ik nog een leukere tegen: Minds Aglow

Je kan iedereen kaarten laten trekken, en je tegenstanders kunnen je eventueel nog helpen om je X te verhogen (bijvoorbeeld als je hem niet als finisher speelt en iedereen gewoon kaarten wil rapen, of als één tegenstander meer leven heeft dan de rest). Daarnaast wordt de X pas bepaald bij het resolven, dus als iemand in response je Nekusar, the Mindrazer sloopt, betaal je gewoon minder.

EDIT: Oh, ik zie nu opeens dat BluezamX me voor was, dan wil ik toch maar Prosperity nomineren
 bijgewerkt door Stalkative 4 jaren geleden
Reynaerd
4 jaren geleden
Ik wil graag Jace Beleren willen nomineren! Deze versie van Jace verdient wel wat meer liefde en past goed bij Nekusar! Daarnaast kan de walker ook erg vriendelijk overkomen.
Awvanzijl
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Regel 2 van het topic is geen wheel-effecten... dus de Magus mag niet meedoen, neem ik aan. Een Mountain daarentegen vind ik wel een lumineus idee!

Je hebt gelijk! Ik was de regels alweer vergeten... Ook bijvoorbeeld 1 kaart per persoon
 bijgewerkt door Awvanzijl 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dan nomineer ik Ominous Seas als je toch kaarten gaat pakken
FabianvL
4 jaren geleden
Ik nomineer Forced Fruition.
jjv
4 jaren geleden
Dan stel ik Nadir Kraken voor om erin te doen
Twigwalker
4 jaren geleden
Ik denk dat je deck het niet gaat redden zonder Nekusar, the Mindrazer

Anders is Seizan, Perverter of Truth misschien wel een goeie
Waus
4 jaren geleden
Sigil of Sleep op Nekusar
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL