Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Bij deze wil ik iets nieuws proberen, want ik heb al een behoorlijke tijd terug een idee om een Nekusar, the Mindrazer commander deck te maken, maar doordat deze commander zijn populariteit verloor vanwege allerlei wheel effecten dacht ik wat nou als ik een challenge maak waarbij elke persoon maar 1 kaart per keer nomineert om in het deck te komen. Hierbij de regels:
1. 1 kaart per persoon. Graag ontvang ik ook een reden met waarom dit in het deck "moet".
2. Geen wheel effecten.
3. Het moet fun zijn om mee te spelen, maar ook om tegen te spelen.
4. Redelijk budget, of ik moet de kaart in bezit hebben. Mocht ik de kaart niet in bezit hebben dan vraag ik de desbetreffende persoon om een vervangende kaart
Dit is het deck, dit zal regelmatig een update krijgen met name er meer kaarten worden genomineerd
Ik heb zelf een redelijk standaard Nekusar deck, wel uitgerust met enkele wheel kaarten.
Maar de eerste kaart waar ik altijd aan denk is Fate Unraveler, redelijk budget denk ik toch. Ook niet echt overpowered op zich.
Maar het feit dat je eigenlijk je commander ability kopieert zorgt wel voor een ongelooflijke boost in tempo.
Ik denk aan Helm of the Ghastlord. Die gaat elke keer af als Nekusar, the Mindrazer damage doet. Maar je tegenstanders zullen deze combinatie niet zo waarderen. Dus daarom ga ik voor de vriendelijkere variant Curiosity.
Ik zat aan Prosperity te denken, maar toen ik ging opzoeken hoe die ook alweer heette kwam ik nog een leukere tegen: Minds Aglow
Je kan iedereen kaarten laten trekken, en je tegenstanders kunnen je eventueel nog helpen om je X te verhogen (bijvoorbeeld als je hem niet als finisher speelt en iedereen gewoon kaarten wil rapen, of als één tegenstander meer leven heeft dan de rest). Daarnaast wordt de X pas bepaald bij het resolven, dus als iemand in response je Nekusar, the Mindrazer sloopt, betaal je gewoon minder.
EDIT: Oh, ik zie nu opeens dat BluezamX me voor was, dan wil ik toch maar Prosperity nomineren
Ik wil graag Jace Beleren willen nomineren! Deze versie van Jace verdient wel wat meer liefde en past goed bij Nekusar! Daarnaast kan de walker ook erg vriendelijk overkomen.