Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben met een nieuw deck aan het tinkeren rondom cardsSlime Against Humanity. Maar ik twijfel nog over de laatste paar kaarten. Hier zou ik graag wat meer meningen over horen.
Ik twijfel tussen twee commanders:
Of
Umori heeft meer flavour want het is een ooze maar jarad is ook een late game finisher.
Ook twijfel ik of er misschien een Cloud Key in moet voor de hoeveelheid sorcery kaarten.
(ik snap dat een doubling season goed is maar ik speel graag met een lager budget).
Als ik jou was zou ik niet gaan maar meer focussen op het Sorcery aspect. Riku of Two Reflections bijvoorbeeld geeft je 2 tokens en 2x andere oozes! Eventueel zou je katilda and lier kunnen proberen, maar Human & Ooze lijkt me lastig te combineren
Ik zou voor Umori, the Collector gaan. De flavour is heel erg leuk en als je hem op sorcery zet dan denk ik dat het deck erg hard gaat. Ik denk dat gewoon winnen met damage door aan te vallen met de ooze tokens goed genoeg is als primary wincon. Een backup wincon zoals Jarad, Golgari Lich Lord zou ik gewoon in je 99 stoppen.
Cloud Key zou ik er zeker in stoppen. Als je meerdere sorceries in een beurt speelt is het een hele goeie 3 mana manarock en als je geen sorcery in een beurt speelt, dan heeft je deck niet genoeg card draw.