Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH Fanaten/Experts gevraagd.

Caspertimmermans
11 jaren geleden
Dag Mede-Commander Fans,

ik zou jullie graag om je mening/tips willen vragen
voor/over dit deck:

[d]8720[/d]

Ps, Tips graag bij het commentaar onder het deck


Ge ken de Groete uit Brabant Krijgen ***..
Casper.
lkievit1787
11 jaren geleden
Planar Cleansing = ***, nakt jou te hard (sloopt ook je enchantments namelijk)
Beastmaster Ascension = suboptimaal, zijn betere alternatieven voor
Breath of Life = suboptimaal, er zijn betere kaarten die hetzelfde effect, al dan niet in meervoud leveren
Howl of the Night Pack = suboptimaal, zie bovenstaande
Naturalize = FOR REAL? Kijk ff naar Aura Shards en think again
Overrun = meh, Overwhelming Stampede Craterhoof Behemoth en complementeer met een Avenger of Zendikar!!! Dan nog Tooth and Nail en Chord of Calling om ze te zoeken en dan word het nog wel wat.


Verder mis ik effectieve land-ramp, je speelt groen ;-)

Uiteraard zijn er meer suggesties maar ik denk dat je met deze pointers zelf nog wel wat leuks bij kunt verzinnen.
 bijgewerkt door Zoockey 11 jaren geleden (Taalgebruik Lars, de jeugd van tegenwoordig zit ook op dit forum)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ben het hier niet echt mee eens. Zowel Planar Cleansing, Beastmaster Ascension en Howl of the Night Pack zijn zeker goed speelbaar. Ok, de Pack is wel beter in mono-. Maar die andere twee zijn echt wel goed. Boeien dat de Cleansing ook je enchantments sloopt, hij sloopt ook alles van al je tegenstanders!

Naturalize is inderdaad wel een wat te klein effect. Aura Shards is een zeerk goede optie, en ook Return to Dust is heel speelbaar (exilen is zoooo goed ).

Overrun is ook heel goed speelbaar. Zowel Overwhelming Stampede als Craterhoof Behemoth kunnen harder aan komen, maar ook meer tegenvallen. Ik zou zelf wel eerder de Behemoth dan de Overrun spelen, maar dat maakt het nog geen slechte kaart. Avenger of Zendikar is wel superbruut.

En Tooth and Nail en Chord of Calling zijn wel goed, maar ook niet goedkoop in $$ he .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top